Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser
lige et mavebillede nu hvor jeg går ind i 13. Uge i morgen, altså 12+0. Synes allerede maven er stor men ved godt den hurtigt blir større ved 2. Graviditet end første første scanning onsdag, blir spændende om der er to hehe
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissTas skriver: Hej tøser lige et mavebillede nu hvor jeg går ind i 13. Uge i morgen, altså 12+0. Synes allerede maven er stor men ved godt den hurtigt blir større ved 2. Graviditet end første første scanning onsdag, blir spændende om der er to hehe
Wauw ja det er godt nok stort for 12+0
spændende!
TWINS
Jeg tror der må være 2, din fine mave er simpelthen for stor til kun 1 baby
...<3... skriver: Wauw ja det er godt nok stort for 12+0 spændende!
Ja, men 2. Gangs gravid, så ved også det går noget hurtigere i starten men ja, sys os den er stor
FruStolpe skriver: TWINS Jeg tror der må være 2, din fine mave er simpelthen for stor til kun 1 baby
Finder vi ud af på onsdag men tror nu bare den er vokset hurtigt her i starten og så aftager det lige så stille
MissTas skriver: Finder vi ud af på onsdag men tror nu bare den er vokset hurtigt her i starten og så aftager det lige så stille
Hvordan kan du være så langt henne?
troede du var 5+3 den 7/4?
Flødebollen skriver: Hvordan kan du være så langt henne? troede du var 5+3 den 7/4?
Blev rykket 2 uger frem ved lægen udfra min sidste mens og udfra hvad han ku mærke på min livmoders størrelse
MissTas skriver: Blev rykket 2 uger frem ved lægen udfra min sidste mens og udfra hvad han ku mærke på min livmoders størrelse
Spændende om det så holder stik til scanningen
Flødebollen skriver: Spændende om det så holder stik til scanningen
Ja meget udfra min sidste mens passer det meget godt og umiddelbart også udfra mavens størrelse
Hvordan gik scanningen? En eller to?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128