13. Uge i morgen - mavebillede 2. Graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2016

MissTas

Troldepus92 skriver:

Hvordan gik scanningen? En eller to? 

Der er kun en men en sund og rask bebs! Hjertet slog derud af og den sprællede så fint det var så vildt rart at se! Nu tror man for alvor på det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2016

Troldepus92

MissTas skriver:

Der er kun en men en sund og rask bebs! Hjertet slog derud af og den sprællede så fint det var så vildt rart at se! Nu tror man for alvor på det

Dejligt at høre, rart at få lidt ro o kroppen . Er selv kun 7 +3 så ved det, men har jo hverken set eller hørt noget til den lille endnu. Glæder mig så meget 

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

Troldepus92 skriver:

Dejligt at høre, rart at få lidt ro o kroppen . Er selv kun 7 +3 så ved det, men har jo hverken set eller hørt noget til den lille endnu. Glæder mig så meget 

Ja det var rigtig rart det er bare mere virkeligt når man har set den og hørt hjertet slå  

Anmeld Citér

13. maj 2016

Flødebollen

MissTas skriver:

Fik du fastslået hvoe langt du så er henne?

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

Flødebollen skriver:

I dag 11+2 så var kun lige 11+0 da de scannede og derfor valgte de at vente med nakkefoldsscanning til D. 25 så vi får lige en ekstra scanning 

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

Flødebollen skriver:

Så jeg blev rykket en uge tilbage  

Anmeld Citér

13. maj 2016

serinasmor

MissTas skriver:

I dag 11+2 så var kun lige 11+0 da de scannede og derfor valgte de at vente med nakkefoldsscanning til D. 25 så vi får lige en ekstra scanning 

Synes det er lidt vildt du kan bule sådan ud og kun være 11+ 

Og det selvom der kun er 1    ... Men det må nok betyde at du måske ikke vokser så meget mere før uge 20  

Hvad sagde fødselslægen ? 

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

serinasmor skriver:

Synes det er lidt vildt du kan bule sådan ud og kun være 11+ 

Og det selvom der kun er 1    ... Men det må nok betyde at du måske ikke vokser så meget mere før uge 20  

Hvad sagde fødselslægen ? 

Ja sys også selv det er vildt, men alt var som det skulle være.. Tænker også at jeg bare vokser langsommere når jeg kommer længere hen  jamen fødselslægen var skam godt tilfreds.. Han kommenterede ikke min mave 

Anmeld Citér

13. maj 2016

serinasmor

MissTas skriver:

Ja sys også selv det er vildt, men alt var som det skulle være.. Tænker også at jeg bare vokser langsommere når jeg kommer længere hen  jamen fødselslægen var skam godt tilfreds.. Han kommenterede ikke min mave 

Tænkte nu heller ikke han ville kommentere maven - men mindes i skulle tale om kejsersnit osv måske husker jeg galt  

Anmeld Citér

13. maj 2016

MissTas

serinasmor skriver:

Tænkte nu heller ikke han ville kommentere maven - men mindes i skulle tale om kejsersnit osv måske husker jeg galt  

Jep snakkede vi også kort om, men da jeg har et ønske om at føde i Aalborg og ikke Hjørring hvor jeg var til scanning, så ville han sende alle mine papirer osv. Til Aalborg og så skulle jeg til 20 ugers scanning derude og derefter snakke med en læge derude omkring fødsel osv. Kun nakkefoldsscanning jeg skal h lavet i Hjørring. Alt andet kommer til at foregå og planlægges i Aalborg  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.