Strimmeltest fra billigeteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2016

Anonym trådstarter

Er stadig mega i tvivl. Synes jeg kan se den, men er stadig bange for at jeg bilder mig selv noget ind - tager en digital om et par dage, så burde den jo ku give et konkret svar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hvad er jeres erfaringer med streg efter tid på dem?

har lige taget en som havde en svag svag streg inden for tid og den er kun blevet tydligere og tydligere (inden for 5-10min efter tid) og nu et kvarter efter er man i hvert fald ikke i tvivl om at den er der..

Har aldrig prøvet at få streg efter tid på dem.. Det har jeg tilgengæld prøvet på en valmed test uden at være gravid 

Anmeld Citér

7. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Er stadig mega i tvivl. Synes jeg kan se den, men er stadig bange for at jeg bilder mig selv noget ind - tager en digital om et par dage, så burde den jo ku give et konkret svar

Den er svær at se, men synes måske jeg kan ane den på det negativ billede, men er ikke sikker .. Prøv igen om et par dage

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Den er svær at se, men synes måske jeg kan ane den på det negativ billede, men er ikke sikker .. Prøv igen om et par dage

Jeg prøver en digital en gang i næste uge :-)) tak for svar! Kan du bedre se den på de negativer fra i dag end i går eller? :-)

Anmeld Citér

7. maj 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg prøver en digital en gang i næste uge :-)) tak for svar! Kan du bedre se den på de negativer fra i dag end i går eller? :-)

Nej kan ikke se noget på den fra i dag, men måske ane noget på den fra i går

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Nej kan ikke se noget på den fra i dag, men måske ane noget på den fra i går

Prøver som sagt en anden dag.. Kan være jeg er en af dem som tester bedst om eftermiddagen - den fra i går er på eftermiddags urin :-)

Anmeld Citér

7. maj 2016

Kløver

De ser meget negative ud desværre. Har meget blandet oplevelse med streger efter tid men synes sket ikke der er en streg her, desværre, så ville ikke regne med den. Prøv igen om et par dage  

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

Lige lavet denne - er rimelig sikker nu.. På rfsu pakken står der man ikke må kigge på testen efter 30 min- kan jeg så godt regne med testen ?? :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.