Strimmeltest fra billigeteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
27 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2016

Anonym trådstarter

Hvad er jeres erfaringer med streg efter tid på dem?

har lige taget en som havde en svag svag streg inden for tid og den er kun blevet tydligere og tydligere (inden for 5-10min efter tid) og nu et kvarter efter er man i hvert fald ikke i tvivl om at den er der..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2016

Anonym trådstarter

Tager selvfølgelig en ny i morgen tidlig :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym

Kan desværre ikke se nogle streg, først ved 15 min. En negativ test kan godt blive 'positiv' efter testtiden, prøv igen imorgen! Hvor langt skulle du have været henne?

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan desværre ikke se nogle streg, først ved 15 min. En negativ test kan godt blive 'positiv' efter testtiden, prøv igen imorgen! Hvor langt skulle du have været henne?

Den var også svær at fange på billede - har aldrig lavet streg efter tid, og da slet ikke på dem her, derfor jeg spørger :-)

har ingen anelse, har ikke haft mens siden 16.01, men har haft mens smerter i 2 dage uden mens, og ømme bryster - derfor jeg tog en test :-)

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

Også inden for tid - er bange for jeg bilder mig selv en masse ind :-(

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

Har bestilt flere teste (har kun 1 tilbage haha) samt 1 clearblue digital og 1 CBD med uge indikator 1 - så er der lidt hvis jeg er i tvivl igen.. :-)

for at den er lettere at tyde i morgen :-)

Anmeld Citér

6. maj 2016

God-mor

Jeg må sige at hvis du har taget to teste, hvor du har kunne se en streg, som så er blevet mere og mere tydelig efter tid, så er der ret meget håb i hvert tilfælde og jeg tror den er der

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg må sige at hvis du har taget to teste, hvor du har kunne se en streg, som så er blevet mere og mere tydelig efter tid, så er der ret meget håb i hvert tilfælde og jeg tror den er der

Jeg tog en fra Lidl, hvor jeg ku ane streg, en et par dage efter fra billige teste jeg vil kalde negativ. Så fik jeg mens smerter og ingen mens (køre på anden dagen med smerter/trykken o underlivet og lænd) så tog denne fra billige teste, hva tråden handler om - og jeg synes jo ikke der er en tvivl, når man ser den i virkeligheden! :-) 

mange tak for dit svar - glæder mig helt til at teste i morgen 

Anmeld Citér

6. maj 2016

ninibadini

Jeg kan ikke se noget på de øverste billeder. På det billede 15 min efter tid virker det som om det måske er restfarve, der giver lidt farve øverst hvor stregen skal være?

Det billede hvor der også er et negativ kan jeg måske ane lidt. Men prøv igen i morgen

Og til dit spørgsmål: Jeg har ikke oplevet streger efter tid hvor jeg ikke har været gravid

Anmeld Citér

6. maj 2016

Nitz - <3 David

Jeg købte billige tests på Ebay. Jeg kunne teste en svag streg 3 dage før testdag.

På testdag tog jeg en alm. Test fra kiwi. Den blev lyn hurtig positiv. - forventet termin 7. Januar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.