Strimmeltest fra billigeteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2016

Anonym trådstarter

ninibadini skriver:

Jeg kan ikke se noget på de øverste billeder. På det billede 15 min efter tid virker det som om det måske er restfarve, der giver lidt farve øverst hvor stregen skal være?

Det billede hvor der også er et negativ kan jeg måske ane lidt. Men prøv igen i morgen

Og til dit spørgsmål: Jeg har ikke oplevet streger efter tid hvor jeg ikke har været gravid

Den var også svær at fange på billedet. Tynd eftermiddags urin :-) tak for dit svar.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2016

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

Jeg købte billige tests på Ebay. Jeg kunne teste en svag streg 3 dage før testdag.

På testdag tog jeg en alm. Test fra kiwi. Den blev lyn hurtig positiv. - forventet termin 7. Januar

Tillykke

Anmeld Citér

6. maj 2016

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Tillykke

Mange tak..

Håber du snart står med to fine streger ��

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

Mange tak..

Håber du snart står med to fine streger ��

Tak - håber jeg også :-) men har en god fornemmelse den her gang 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Tak - håber jeg også :-) men har en god fornemmelse den her gang 

Hvor længe har i været igang? 

Her tog det 4 måneder efter 3 års hormonspiral. 1.måned gjorde vi ikke så meget da vi ikke vidste hvornår jeg havde ÆL )

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

Hvor længe har i været igang? 

Her tog det 4 måneder efter 3 års hormonspiral. 1.måned gjorde vi ikke så meget da vi ikke vidste hvornår jeg havde ÆL )

Vi smed p-pillerne i midten af december :-) har så ikke haft mens siden den 16.01 (sidste mens' første dag) men går jeg ud fra min sidste forventede mens' første dag er jeg 3+6 :-) 

inden vi startede, havde jeg været på p-piller i omkring 6 år :-)

Anmeld Citér

6. maj 2016

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Vi smed p-pillerne i midten af december :-) har så ikke haft mens siden den 16.01 (sidste mens' første dag) men går jeg ud fra min sidste forventede mens' første dag er jeg 3+6 :-) 

inden vi startede, havde jeg været på p-piller i omkring 6 år :-)

Okay.. Håber den er her denne gang. ��

Jeg synes at jeg har læst at det kan tage længere tid efter ppiller. Men at de fleste bliver gravid efter 3-4 måneder.

Anmeld Citér

6. maj 2016

DortheL

Anonym skriver:

Har bestilt flere teste (har kun 1 tilbage haha) samt 1 clearblue digital og 1 CBD med uge indikator 1 - så er der lidt hvis jeg er i tvivl igen.. :-)

for at den er lettere at tyde i morgen :-)

Ligner mine teste fra jeg var 3+4. Har nu en datter på snart 11 måneder. Krydser fingre for dig :-) 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

Okay.. Håber den er her denne gang. ��

Jeg synes at jeg har læst at det kan tage længere tid efter ppiller. Men at de fleste bliver gravid efter 3-4 måneder.

Altså det kommer når det kommer og tak igen 

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Ligner mine teste fra jeg var 3+4. Har nu en datter på snart 11 måneder. Krydser fingre for dig :-) 

Tak!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.