Ser i noget? Eller ser jeg spøgelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Her er da der vist et eller andet under opsejling.. Kan godt se en svag lyserød streg.

Ja ville bare ønske det uredigerede var lige så tydeligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Kan sagtens se en streg der

Ja netop. Men det er også kun fordi det er redigeret, det er jo lidt snyd 

Anmeld Citér

19. april 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Ja netop. Men det er også kun fordi det er redigeret, det er jo lidt snyd 

Arg det ved jeg nu ikke. Tror ikke man bare kan trylle en streg frem

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Arg det ved jeg nu ikke. Tror ikke man bare kan trylle en streg frem

Jeg tør bare ikke rigtig tro på det selvom jeg virkelig gerne vil, mest for at skåne mig for skuffelsen endnu en gang 

Anmeld Citér

19. april 2016

God-mor

Ser tydeligt en streg mere på det redigerede billede 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Ser tydeligt en streg mere på det redigerede billede 

Kan jeg godt regne med det selvom billedet er redigeret ? 

Anmeld Citér

19. april 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Jeg tør bare ikke rigtig tro på det selvom jeg virkelig gerne vil, mest for at skåne mig for skuffelsen endnu en gang 

Kender det godt. Har selv lige taget en negativ test. Prøver at sige til mig selv at det er fordi jeg kun er 3+2 og at det er på tynd urin. Kan aldrig holde mig særlig længe af gangen, så tisser ret ofte. 

Men på den anden side så vil jeg ikke blive skuffet igen selvom jeg virkelig føler at den er der den her gang

Anmeld Citér

19. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

Kan jeg godt regne med det selvom billedet er redigeret ? 

Det vil jeg mene, fordi selvom du redigere i det så kan det jo ikke trylle en lyserød streg frem, det ses bare tydeligere når det er redigeret, og du er jo meget kort henne. Tror den er der, men alt er usikkert til efter 4+0 hvor mens (helst ikke skulle komme). Test igen i morgen eller overmorgen og så lur mig om den ikke er tydeligere der. Det tror jeg. Kom endelig med en Update

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Kender det godt. Har selv lige taget en negativ test. Prøver at sige til mig selv at det er fordi jeg kun er 3+2 og at det er på tynd urin. Kan aldrig holde mig særlig længe af gangen, så tisser ret ofte. 

Men på den anden side så vil jeg ikke blive skuffet igen selvom jeg virkelig føler at den er der den her gang

Nej man lærer at skåne sig selv selvom det er svært..

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det vil jeg mene, fordi selvom du redigere i det så kan det jo ikke trylle en lyserød streg frem, det ses bare tydeligere når det er redigeret, og du er jo meget kort henne. Tror den er der, men alt er usikkert til efter 4+0 hvor mens (helst ikke skulle komme). Test igen i morgen eller overmorgen og så lur mig om den ikke er tydeligere der. Det tror jeg. Kom endelig med en Update

Ja ved selvfølgelig kan mens godt kan nå at komme endnu. Jeg må bare krydse fingre så  det er præcis et år siden at jeg blev gravid sidst (mistede det hurtigt) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.