Ser i noget? Eller ser jeg spøgelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2016

mija

Anonym skriver:

Er det rigtigt? Ej så må jeg da ned efter en anden så!  

Jaa. Krydser fingre for dig! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

morseptember17

Jeg kan godt se en svag svag streg! Også i negativ.. 

Prøv en valmed i morgen tidlig 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

PB-anonym skriver:

Jeg kan godt se en svag svag streg! Også i negativ.. 

Prøv en valmed i morgen tidlig 

Ja det må jeg hellere prøve. Og så krydser vi fingre

Anmeld Citér

19. april 2016

God-mor

Anonym skriver:

Jeg skulle være omkring 3+4 har haft mange kramper i underlivet den sidste uge og enormt ømme bryster, men det har aftaget de sidste par dage, men nu prøvede jeg en test. Billedet er taget da det var gået 5 min. Det første billede er uredigeret, det næste er der skruet lidt op for farvemætningen på billedet 

Jeg syntes godt, at jeg kan se en ekstra streg, men virkelig svagt. Prøv en anden test  

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg syntes godt, at jeg kan se en ekstra streg, men virkelig svagt. Prøv en anden test  

Jeg prøver en anden test i aften og ser om det gør nogen forskel, dem jeg bruger nu er fra normal 

Anmeld Citér

19. april 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Jeg skulle være omkring 3+4 har haft mange kramper i underlivet den sidste uge og enormt ømme bryster, men det har aftaget de sidste par dage, men nu prøvede jeg en test. Billedet er taget da det var gået 5 min. Det første billede er uredigeret, det næste er der skruet lidt op for farvemætningen på billedet 

Jeg kan godt se den

det var de tests der jeg testede med da jeg blev gravid ! 

Desuden kan jeg også godt se den bonger lidt ud i negativ

held og lykke!!

Anmeld Citér

19. april 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Se lige min den øverste. Uuuultra svag.

og jeg er 14+5 i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Se lige min den øverste. Uuuultra svag.

og jeg er 14+5 i dag

Ja jeg kan stadig godt se en vildt svag skygge på den første! Ih jeg tør ikke sætte snuden op efter det, men hvor jeg dog håber! Vi har forsøgt i flere år og er i ivf. Jeg testede ovitrellen ude allerede i sidste uge så det er i hvert fald ikke den! Dog er mine ømme bryster og murren på retur så det kan vist gå begge veje  der var i hvert fald bare ikke noget på testen igår!

Anmeld Citér

19. april 2016

mija

Glæder mig til update 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

mija skriver:

Glæder mig til update 

Jeg prøver en anden test i aften, hvis ellers jeg kan holde mig så længe  men nu bliver jeg nervøs for hvis det bare er en skygge? Har bare ikke lavet en skygge på testen de andre dage. Og har heller ikke rigtig nogle symptomer, jeg har haft mega ømme babser de sidste 14 dage men det er næsten væk nu ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.