Ser i noget? Eller ser jeg spøgelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.200 visninger
71 svar
13 synes godt om
19. april 2016

Anonym trådstarter

Jeg skulle være omkring 3+4 har haft mange kramper i underlivet den sidste uge og enormt ømme bryster, men det har aftaget de sidste par dage, men nu prøvede jeg en test. Billedet er taget da det var gået 5 min. Det første billede er uredigeret, det næste er der skruet lidt op for farvemætningen på billedet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2016

JLRDP

Jeg kan desværre ikke se noget 

Anmeld Citér

19. april 2016

123.

Anonym skriver:

Jeg skulle være omkring 3+4 har haft mange kramper i underlivet den sidste uge og enormt ømme bryster, men det har aftaget de sidste par dage, men nu prøvede jeg en test. Billedet er taget da det var gået 5 min. Det første billede er uredigeret, det næste er der skruet lidt op for farvemætningen på billedet 

ser kun en skyggestreg. Den negativ

Anmeld Citér

19. april 2016

Newsence

desværre kan heller ikke se noget.

Prøv igen i morgen og se om den er blevet tydeligere. Nogen kan først teste positivt senere. jeg er en af dem der på de teste du bruger der først kan teste positiv omkring uge 6 ( med begge graviditeter). Måske er du lige som jeg en langsom starter. 

Jeg kan anbefale clear blues teste. Jeg kunne taste denne allerede 2 dage før test dag samt de ikke lader noget være til fortolkning. Der står "gravid" eller "ikke gravid"

Anmeld Citér

19. april 2016

123.

Anonym skriver:

Heller ingen streg i negativ effekt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. april 2016

mija

Synes godt at jeg kan ane en streg på billede 1..

- Er det, de test fra normal?

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

Newgirl. skriver:

Heller ingen streg i negativ effekt

Tak jeg har forstået det... 

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

mija skriver:

Synes godt at jeg kan ane en streg på billede 1..

- Er det, de test fra normal?

Ja det er så

Anmeld Citér

19. april 2016

mija

Anonym skriver:

Ja det er så

Okay, jeg vil råde dig til at bruge en anden test, eks valmed.

Jeg har aldrig rigtig kunne få en streg frem på de billige teste fra normal, uanset hvor langt jeg har været. Og når jeg så har testet med en valmed var der ingen tvivl  

Anmeld Citér

19. april 2016

Anonym trådstarter

mija skriver:

Okay, jeg vil råde dig til at bruge en anden test, eks valmed.

Jeg har aldrig rigtig kunne få en streg frem på de billige teste fra normal, uanset hvor langt jeg har været. Og når jeg så har testet med en valmed var der ingen tvivl  

Er det rigtigt? Ej så må jeg da ned efter en anden så!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.