FrkLarsen skriver:
Halløj
16,5% og derunder kan købes af unge fra 16 år og op, og 16,5% og op skal man være fyldt 18 år for at købe. Hvis ikke jeg husker helt forkert så er jăgermeister på de 35%.
Står selv som ansvarlig for kiosken i lokal området og er tvivlen der omkring alder SKAL der forevises billedlegimitation, medmindre den unge er i følge med en voksen over 18.
Jeg ville bede om et tjek fra overvågnings kamera hos butikken
Tag en snak med butiks chefen, han må have nogen medarbejdere der ikke følger loven omkring spiritus
Håber du fik nogenlunde svar 
Jeg ved at der er mange love og regler for butikkerne nu til dags, og jeg har forståelse for at det ind i mellem smutter.
Men sammentidig så må de fleste da kunne se foreskel på en på 15 og en på 18. Der sker jo meget med udviklingen i de år.
Min søn er en høj dreng, og se måske lidt ældre ud, men han er et bombekrater af bumset hud i ansigtet.....alle alarm klokker burde bare ringe.
jeg har talt med cheffen i butikken. Og han vil gå videre med det til den medarbejder, som jeg har navn på via bonen min søn har. han købte chips mv, men en anden så købte jægermeister.
Men er det nok? Tager de mig alvorlig nok til at handle på det, og til at det aldrig sker igen. Han spurgte ikke til mit telefon nummer, navn eller adr. Han sagde bare at han ville tage den med pågældende medarbejder.
Anmeld
Citér