Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
grinny skriver: Altså mange siger, at man ved en hvid streg kan se om det er en dreng eller en pige - men jeg kan altså se mange hvide streger Er der en eller flere der kan hjælpe med hvad man kigger efter?
Altså mange siger, at man ved en hvid streg kan se om det er en dreng eller en pige - men jeg kan altså se mange hvide streger
Er der en eller flere der kan hjælpe med hvad man kigger efter?
har du prøvet den kniskeske kalender for at se hvad den siger? . Men jeg er altså næsten sikker på det en pige.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Newgirl. skriver: har du prøvet den kniskeske kalender for at se hvad den siger? . Men jeg er altså næsten sikker på det en pige.
Den siger dreng
Årgangs Mor skriver: Hvad ville du så sige ud fra det her sådan et billede er der ingen min bare af ren nysgerrighed
Hvad ville du så sige ud fra det her sådan et billede er der ingen min bare af ren nysgerrighed
Også en pige. Men altså.. Det er jo bare gætværk.
Tine B skriver: Også en pige. Men altså.. Det er jo bare gætværk.
He he jo men spændende alligevel, hvordan gætter du når man næsten intet kan se ud fra den nub, er eet så numsens placering eller
Årgangs Mor skriver: He he jo men spændende alligevel, hvordan gætter du når man næsten intet kan se ud fra den nub, er eet så numsens placering eller
Synes nu godt man kunne se nubben. Men det kan jo være et ben jeg glor på.
Tine B skriver: Synes nu godt man kunne se nubben. Men det kan jo være et ben jeg glor på.
Ha ha ja okay, måske jeg skal se bedre efter tak ihvertfald
Hvornår skal du til kønsscanning?
Mor-til-Alfred skriver: Hvornår skal du til kønsscanning?
12. maj
Pige
grinny skriver: Nej vi venter med navnet til vi kender kønnet, men er dog blevet enige om, at hvis det bliver en lillebror får han Gabriel til mellemnavn ligesom hans storebror
Nej vi venter med navnet til vi kender kønnet, men er dog blevet enige om, at hvis det bliver en lillebror får han Gabriel til mellemnavn ligesom hans storebror
Skønne navne Jeg gætter pige.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128