Køn ved nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2016

Kløver

Tine B skriver:

Jeg ville sige pige ud fra nub-teorien.. Har prøvet at tegne lidt for at forklare... 

Hvis nubben ligger vandret med rygraden, er det en pige og hvis den vinkler opad er det en dreng.. 

Hvad ville du så sige ud fra det her sådan et billede er der ingen min bare af ren nysgerrighed 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2016

Kløver

grinny skriver:

Altså mange siger, at man ved en hvid streg kan se om det er en dreng eller en pige - men jeg kan altså se mange hvide streger 

Er der en eller flere der kan hjælpe med hvad man kigger efter? 

Har ingen anelse men uanset er det bare nogle skønne billeder og bliver så fantastisk med lille bror/søster til Isak og er så glad for at det endelig lykkedes jer 

Anmeld Citér

17. april 2016

grinny

Årgangs Mor skriver:

Har ingen anelse men uanset er det bare nogle skønne billeder og bliver så fantastisk med lille bror/søster til Isak og er så glad for at det endelig lykkedes jer 

Ja det er bare så skønt og vi glæder os også bare så meget 

Og køn er også fuldstændig lige meget, men har drømt om en pige der skulle hedde enten Leonora eller Emilie så det bliver sjovt at se om mine drømme holder stik - det gjorde de sidste gang 

Anmeld Citér

17. april 2016

grinny

FrkLarsen skriver:

Jeg kan intet køn se, men kan se en fin lille baby  jeg gætter på en pige 

Det er også helt ligegyldigt med køn - bare der kommer en lækker baby 

Natron test siger dog pige 

Anmeld Citér

17. april 2016

grinny

Tine B skriver:

Jeg ville sige pige ud fra nub-teorien.. Har prøvet at tegne lidt for at forklare... 

Hvis nubben ligger vandret med rygraden, er det en pige og hvis den vinkler opad er det en dreng.. 

Spændende, natrontest siger også pige 

Anmeld Citér

17. april 2016

grinny

Super-Mom skriver:

Ud fra dit scanningsbillede så siger nubben en pige da den ligger vandret  

nu har jeg selv en pige og venter en dreng nu og dit billede ligner 100 % mit scannigsbillede fra min pige.. Scanningsbilledet fra min dreng er anderledes og der peger nubben mere op ad  

der er også det der skull theory som siger at piger er mere flade i panden og drenge er buler lidt mere ud i panden og det har også passet på begge mine 

ellers er der nogle der siger at piger generelt ligger med hovedet til højre side og drenge med hovedet mod venstre  dette har også passet på begge mine, men hvor meget hold der er i det ved jeg ikke 

Natron test siger også pige 

Kan ikke en gang samligne med NF fra Isaac for det er virkelig et utydeligt billede i forhold til det her, men med Isaac drømte jeg omkring 10+ at det var en dreng, denne gang drømte jeg omkring 10+ at det var en pige - så jeg ved det nok bare 

Anmeld Citér

17. april 2016

Kløver

grinny skriver:

Ja det er bare så skønt og vi glæder os også bare så meget 

Og køn er også fuldstændig lige meget, men har drømt om en pige der skulle hedde enten Leonora eller Emilie så det bliver sjovt at se om mine drømme holder stik - det gjorde de sidste gang 

Ej hvor spændende, jeg tog natrontesten med den yngste og sagde pige men vi fik en dreng :p men kunne da være dejligt med en pige, det er flotte navne har i snakket drengenavne ?

Anmeld Citér

17. april 2016

grinny

Årgangs Mor skriver:

Ej hvor spændende, jeg tog natrontesten med den yngste og sagde pige men vi fik en dreng :p men kunne da være dejligt med en pige, det er flotte navne har i snakket drengenavne ?

Nej vi venter med navnet til vi kender kønnet, men er dog blevet enige om, at hvis det bliver en lillebror får han Gabriel til mellemnavn ligesom hans storebror  

Anmeld Citér

17. april 2016

Kløver

grinny skriver:

Nej vi venter med navnet til vi kender kønnet, men er dog blevet enige om, at hvis det bliver en lillebror får han Gabriel til mellemnavn ligesom hans storebror  

Fantastisk ide  

Anmeld Citér

17. april 2016

blomst84

Jeg siger også dreng! �� Da det ikke ligner nogen af mine piger ved NF 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.