Køn ved nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2016

grinny

H-Nielsen skriver:

Gætter også på en dreng, af samme grund som ovenstående 

pg STORT tillykke 

Tusind tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2016

grinny

MissTas skriver:

Gætter på en dreng  

Det bliver spændende 

Anmeld Citér

17. april 2016

grinny

Carina:-) skriver:

Gætter på en fin lillebror 

Kan slet ikke vente til vi får svaret 

men både lillebror og lillesøster og velkomme. 

Anmeld Citér

17. april 2016

grinny

Sandratoft skriver:

Hvis man skal bruge nub teori, er det så ikke en pige? Nubben er da samme vinkel som rygraden? 

Det er nok den teori jeg har hørt om - men har ikke forstand på det 

Anmeld Citér

17. april 2016

Super-Mom

grinny skriver:

Altså mange siger, at man ved en hvid streg kan se om det er en dreng eller en pige - men jeg kan altså se mange hvide streger 

Er der en eller flere der kan hjælpe med hvad man kigger efter? 

Ud fra dit scanningsbillede så siger nubben en pige da den ligger vandret  

nu har jeg selv en pige og venter en dreng nu og dit billede ligner 100 % mit scannigsbillede fra min pige.. Scanningsbilledet fra min dreng er anderledes og der peger nubben mere op ad  

der er også det der skull theory som siger at piger er mere flade i panden og drenge er buler lidt mere ud i panden og det har også passet på begge mine 

ellers er der nogle der siger at piger generelt ligger med hovedet til højre side og drenge med hovedet mod venstre  dette har også passet på begge mine, men hvor meget hold der er i det ved jeg ikke 

Anmeld Citér

17. april 2016

Tine B

Jeg ville sige pige ud fra nub-teorien.. Har prøvet at tegne lidt for at forklare... 

Hvis nubben ligger vandret med rygraden, er det en pige og hvis den vinkler opad er det en dreng.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. april 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014

Ved ikke helt hvad jeg ville gætte. Det er så spændende når man skal til at finde ud af hvad der gemmer sig for en inde i maven. 

Jeg giver i øvrigt ikke så meget for nub-teorien... Den passede i hvert fald ikke her. Så skulle jeg have ventet en pige ud fra mine NF-billeder, men en kønsscanning i uge 16 afslørede altså en lille dreng.  

Anmeld Citér

17. april 2016

FrkLarsen

Altså mange siger, at man ved en hvid streg kan se om det er en dreng eller en pige - men jeg kan altså se mange hvide streger 

Jeg kan intet køn se, men kan se en fin lille baby  jeg gætter på en pige 

Anmeld Citér

17. april 2016

Doubleup

grinny skriver:

Altså den terori holdte ikke ved min store pige da hun så skulle have været en dreng men denne gang holdte den stik... Endnu en pige :-)

Men jeg tror det er en pige men ikke af nogen speciel grund :-)

Anmeld Citér

17. april 2016

Sedigfor

Vil slet ikke gætte endnu. Da man ikke kan sige noget som helst, heller ikke med streger. 

Men en privat klik jeg var på, sagde at man skulle tage en scanning i uge 14 eller derover før man kan være sikker. En hun scannede sagde at de vidste de ventede en dreng, bom i uge 30 ventede de en pige (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.