hvordan er jeres kæreste når han skal samle et møbel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2009

Mormilla

Synes at min mand er dygtig til det!!! Vi har tit med at vi hjælper hinanden Super hyggeligt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Jordbærpigen

Herhjemme samler jeg tingene selv.. min kæreste gider alligevel ikke og jeg synes det er sjovt..  Så han hjælper kun med de tunge ting, som at løfte, sætte på plads osv.

Anmeld

26. september 2009

4xGreve

Uhh ELSKER når min mand samler møbler mm. han er så utrolig fræk at se på, man kan se alle hans muskler spille...

Og jeg går og flirter lidt, lægger op til ham og kommer med øl mm.

Mmmm hvis det stod til mig så købte vi nye møbler hver dag som han skulle samle men det er desværre nok for dyrt...

Men self. så kan han også blive utrolig irriterte på det dumme møble når det ikke gør som han vil, men så er det bare at bede ham om at stille sig op også give ham det mest lideskablige kys også er han frisk igen (en is eller en flødebolle virker også) hehe...

Knus en meget stolt stina

Pøj pøj med din mand og jeres nye møble

Anmeld

26. september 2009

4xGreve

Mormilla skriver:

Synes at min mand er dygtig til det!!! Vi har tit med at vi hjælper hinanden Super hyggeligt!!!

det gør vi også tit og ja super hyggeligt, har personlig selv arbejdet på en møbel fabrik (det var der jeg mødte min mand, han var min chef) og derfor har jeg self. stor intresse i møbler og det at samle dem...

Men manden elsker jo at være manden så nogen gange må jeg bare ikke hjælpe for sådan noget skal manden jo gøre

Anmeld

26. september 2009

Mira0911

Min kæreste arbejder på møbelfabrik - Så han er vant til at samle møbler.. Har ikke oplevet ham irriteret over at samle sådan noget - Hygger han sig med stille og roligt - Kalder selvfølgelig når der skal løftes...

Anmeld

27. september 2009

Mormilla

WiitrioeN skriver:

det gør vi også tit og ja super hyggeligt, har personlig selv arbejdet på en møbel fabrik (det var der jeg mødte min mand, han var min chef) og derfor har jeg self. stor intresse i møbler og det at samle dem...

Men manden elsker jo at være manden så nogen gange må jeg bare ikke hjælpe for sådan noget skal manden jo gøre

Ja sådan er mænd jo engang i mellem

Anmeld

27. september 2009

Nanna1985

Min mand er virkelig den BEDSTE HANDYMAND EVER  Han kan alt med hans hænder.. Han er super dygtig .. Han kan lave alt.. samlet diverse ting og sager.. knallert, biler, cykler, lave på huset udevendigt, som indenvendigt.. ligge gulv osv.. Det klare han lige hurtigt selv..
Jeg har bestemt INTET at klage over  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.