hvordan er jeres kæreste når han skal samle et møbel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
26 svar
0 synes godt om
26. september 2009

christina2412

ja vi har lige købt nyt klædeskab, havde ellers sagt, at vi skulle vente til jeg havde født.
men nej, og ved han bliver irriteret, når han skal samle sådan noget, og jeg kan ligesom ikke rigtig hjælpe, da jeg har meget ondt.

og ganske rigtik han er allerede irriteret nu på det skab. så det bliver sku en laaaaang dag øv øv

hvordan er jeres kæreste, bliver han også irriteret, og hvad gør i for, at han måske ikke skal blive så irriteret.

ville ønske det var samlet, ville ha betalt  mig ud af det, men nej nej det skulle han nok lige samle.

christina 33+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

oo

åh! jamen jeg er gift med den mest uhandy mand nogensinde! han sidder og knurrer og skælder ud på de ting han skal gøre - ikke på mig dog. i forrige weekend skulle han flytte 5 rummeter brænde ind i brændeskurret og hold da kæft hvor han bitchede! sidste år gjorde JEG det fordi jeg ikke gad høre på ham, men nu var jeg lige blevet insemineret, så jeg hjalp ikke denne gang.
Jeg har lært at lukke af for ham. så kan han sidde der og blive møgsur over arbejdet og bruge dobbelt så lang tid på at få det gjort, men jeg gider ikke blande mig.
de mænd, altså!!

Anmeld

26. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tja...altså herhjemme mener vi jo selv at vi er regerende verdensmestre i saml selv møbler (mest IKEA)
Jeg har aldrig oplevet at han skulle samle noget, som drillede... Heller ikke dengang vi lavede vores gæsteværelse, som ellers krævede en HEL dags samlearbejde (og ondt i hænderne om aftenen!!!!)..
Men vi far kan godt blive lidt irritabel..hæhæ

Anmeld

26. september 2009

dorthemus

christina2412 skriver:

ja vi har lige købt nyt klædeskab, havde ellers sagt, at vi skulle vente til jeg havde født.
men nej, og ved han bliver irriteret, når han skal samle sådan noget, og jeg kan ligesom ikke rigtig hjælpe, da jeg har meget ondt.

og ganske rigtik han er allerede irriteret nu på det skab. så det bliver sku en laaaaang dag øv øv

hvordan er jeres kæreste, bliver han også irriteret, og hvad gør i for, at han måske ikke skal blive så irriteret.

ville ønske det var samlet, ville ha betalt  mig ud af det, men nej nej det skulle han nok lige samle.

christina 33+2

Ha ha...mit råd er: gå en lang tur eller besøg en veninde

Jeg må sige, at jeg forstår din kæreste for jeg har det på samme måde. Jeg kan også blive så edderspændt rasende   på manualer...kan bare ikke forstå dem!!!
Min ekskæreste var heldigvis rigtig god til det, så jeg slap...og han slap for, at høre mig skabe mig som en to årig. Så det er også ham der har samlet mine møbler i min nye lejlighed.

Held og lykke med projektet

Knus
Dorthe

Anmeld

26. september 2009

malou

åhhh Gud..... her går det helt op i de høje bølger....- Utroligt huset egentlig stadig står... fordi vi har i de sidste 1 1/2 år renorveret det fra A-Z (mangler stadig Æ Ø Å) Men hans temperament gør at jeg tit må sige.... åh for H da så lad dog lortet ligge/ stå så skal jeg nok selv gøre det... gider ikke når han allerede er i dårligt humør ... inden... han starter med en opgave... smiler men det er blevet en smule bedre med tiden... og han er også blevet bedre det sidste stk tid fordi han ved jeg bliver gal.

knus malou og held og lykke med klædeskabet.... vi samlede vores forkert 3 gange før det stod....

Anmeld

26. september 2009

christina2412

malou skriver:

åhhh Gud..... her går det helt op i de høje bølger....- Utroligt huset egentlig stadig står... fordi vi har i de sidste 1 1/2 år renorveret det fra A-Z (mangler stadig Æ Ø Å) Men hans temperament gør at jeg tit må sige.... åh for H da så lad dog lortet ligge/ stå så skal jeg nok selv gøre det... gider ikke når han allerede er i dårligt humør ... inden... han starter med en opgave... smiler men det er blevet en smule bedre med tiden... og han er også blevet bedre det sidste stk tid fordi han ved jeg bliver gal.

knus malou og held og lykke med klædeskabet.... vi samlede vores forkert 3 gange før det stod....

3 gange PU HA så er jeg laaaangt væk, hvis det sker her

problemet er, at jeg har meget mere tålmodighed, end ham, så jeg plejer at samle det, og jeg prøver også, at vil hjælpe ham nu, men jeg kan sku bare ik så meget, pga smerter.

og vi dur bare IKKE til at samle sådan noget sammen

han sidder og bander og svovler der inde nu, gad vide om det er helt, hvis det engang bliver samlet helt

christina 33+2

Anmeld

26. september 2009

Vingummien

Hehe sådan er det også herhjemme, af en eller anden grund vil han altid have at der er noget galt med det papir der er med hvor der står hvad der hvad osv. Jeg lader bare som ingenting så kan han sidde der og mugge over det hehe. Eller også fryder jeg mig lige op i hans ansigt hvis jeg har haft ret

Anmeld

26. september 2009

Skouboe

Herhjemme er det ikke det store problem - det er altid mig der samler det, og når han hjælper har han lært at gøre som jeg siger... sååå...

Ej, han kan nu også godt finde ud af at samle et skab... som regel.

Til gengæld kan han blive vildt hysterisk på sin computer..

Anmeld

26. september 2009

lonemus

Det er han faktisk rigtig god til - og han her en tålmodighed uden lige, modsat mig
Hans stedfar har i mange år været ansat i en møbelbutik, og da han var barn var han ofte med  og hjælpe i butikken - bl.a. samle møbler, så han har fået det ind med modermælken, næsten da

Lone

Anmeld

26. september 2009

mariamiss6

Kenneth er forfærdelig.... Det sker OFTE at han har nået at ødelægge noget, inden han får det samlet færdigt.... Det er skide irriterende for at sige et mildt, og der er intet man kan gøre for at få ham til at falde ned....

Så generelt samler jeg alting selv, hvis jeg kan komme til det... Til gengæld er jeg god til det, så det gør ikke så meget....

Når Kenneth samler ting og sager, får han ofte gjort det forkert, eller går i stå fordi der er dimser "til overs/for lidt" og så må jeg træde til og løse puslespillet for ham....

Det er sgu godt gået at vi kalder mændende det handy'e folk, når de alligevel stort set aldrig kan finde ud af at samle noget som helst på egen hånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.