hvordan er jeres kæreste når han skal samle et møbel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2009

Mor til Frederic og Freya

sikke et emne.......

Ruben får det aldrig gjort...
At få ham ned med affald tager en evighed, for tænk nu hvis der var noget der kunne gemmes - eller ikke liger er blevet læst. Bare det hvis han bare skal hjælpe med at holde 2 sider går han helt i selvsving.

Alle mobber ham med at det er ham der går i kjole herhjemme, da det er mig der har bukserne på... Da vi skulle flytte herind var det også mig der havde målt alle rum op, tegnet de forskellige på ternet papir og så gået i krig med de værse møbel-kataloger og lavet model for at se hvilke vi kunne have osv. Så har skam også samlet en del møbler 11 dage før pks....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Diana...

Hmm Min mand han tager det med stiv arm der er ikke noget der. 

Anmeld

26. september 2009

LauraLW

christina2412 skriver:

ja vi har lige købt nyt klædeskab, havde ellers sagt, at vi skulle vente til jeg havde født.
men nej, og ved han bliver irriteret, når han skal samle sådan noget, og jeg kan ligesom ikke rigtig hjælpe, da jeg har meget ondt.

og ganske rigtik han er allerede irriteret nu på det skab. så det bliver sku en laaaaang dag øv øv

hvordan er jeres kæreste, bliver han også irriteret, og hvad gør i for, at han måske ikke skal blive så irriteret.

ville ønske det var samlet, ville ha betalt  mig ud af det, men nej nej det skulle han nok lige samle.

christina 33+2

Altså jeg har jo en ide om at når der er en manual til saml-selv møbler, så skal man bruge den, og tage den fra start til slut...

Min kæreste derimod er typen der mener han lige kan skimme den, lægge den væk, og så samle.... han er egentlig ikke hvad jeg vil betegne som handyman, men heller ikke det modsatte... sådan godt midt imellem...  - Og til hans forsvar, så er det endnu ikke gået (helt) galt når han samler ting, så måske har han fat i noget der....

jeg tror dog stadig at jeg vil holde mig til manualerne (og være hende der står og kigger med når han samler, for tænk nu hvis han gjorde det helt helt forkert)

Held og lykke med skabet, bare tænk hvor godt det bliver når det bliver færdigt engang :-)

Laura

Anmeld

26. september 2009

TbCp

christina2412 skriver:

ja vi har lige købt nyt klædeskab, havde ellers sagt, at vi skulle vente til jeg havde født.
men nej, og ved han bliver irriteret, når han skal samle sådan noget, og jeg kan ligesom ikke rigtig hjælpe, da jeg har meget ondt.

og ganske rigtik han er allerede irriteret nu på det skab. så det bliver sku en laaaaang dag øv øv

hvordan er jeres kæreste, bliver han også irriteret, og hvad gør i for, at han måske ikke skal blive så irriteret.

ville ønske det var samlet, ville ha betalt  mig ud af det, men nej nej det skulle han nok lige samle.

christina 33+2

Jeg har sådan en programmør/nørd mand
Troede aldrig han ville kunne finde ud af sådan nogle ting... men... han er skide god til det. Han har også sat hele vores hus i stand med nye lofter osv.
Han er sådan en type der bare VIL! og så lærer han det bare... gid det var mig

Anmeld

26. september 2009

christina2412

jubiiiiiiiiiiiii skabet er samlet, efter meget hidsighed fra manden

christina 33+2

Anmeld

26. september 2009

Honningblomst

Hæhæ..hvor sjovt.
Nu har jeg kun en x, men jeg købte et klædeskab for nogle uger siden og han samlede det for mig,...han elsker sådan noget pg tager ungerne med i det og de sidder og hygger med det. Fatter ham simpelthen ikke, bare jeg skal samle den mindste legoting får jeg stress og bliver irriteret.
Forslog min x at han skulle gøre det til en levevej at samle andres skidt..
Knus Eva..

Anmeld

26. september 2009

Lise

Her i huset er det mig der samler sådanne ting - og jeg elsker det!!!  Det er ligesom madlavning - der er en opskrift, man følger den, og vupti - det lykkes!

Men alt andet der kræver "hands on" er hans afdeling. Her har vi også renoveret hele huset (i skrivende stund bliver der svejset noget i carporten og der er netop isoleret og sat fire nye vinduer i), og når jeg skriver vi, så mener jeg Christian. Og han kan blive skide rocker sur og tvær og råbe, kaste med ting og en sjældent gang imellem ødelægge noget. Men det bliver altid færdigt, og han går altid igang med noget nyt.

Anmeld

26. september 2009

Ansemusen

Uhh ha, det kan han bare det pis der *griner* På det punkt er han en rigtig mand! Og så elsker han det tilmed, haha!

Anmeld

26. september 2009

vatten

Åh nej, hvor jeg kender det!

Min kæreste vil selv gøre det med hjælp fra mig- selvom det nok var hurtigere at lade mig ordne det alene.
Men hold nu o, hvor han ikke fatter noget som helst. Han skælder og smælder og sveder helt sindsygt- og det er jo altså slet ikke hårdere end man gør det til! Og så skældte ham mig engang ud, så jeg begyndte at græde- fordi jeg havde bare tæer, da vi skulle samle en seng

Godt det ikke er et hverdags-projekt!

Anmeld

26. september 2009

FrkC

Hihi.. Det kan blive en større videnskab  Her hjemme er vi nødt til at hjælpe hinanden, jeg siger hva der ska gøres (kigger self i brugsforvirringen) og Kasper gør det Han kan ik samle sådan noget selv, det er hans tålmodighed ik bygget til..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.