Hvordan holder man op med at prøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2016

esioul

Newsence skriver:

Indiminering kan I godt komme i behandling for selv med fælles barn. I skal blot selv betale medicin. Hos lægen kan I få en henvisning og så gå til gynækolog eller jordmoder der har barnløsbehandling

Der er kommet brugerbetaling på inseminering og november 2015 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2016

Newsence

esioul skriver:

Der er kommet brugerbetaling på inseminering og november 2015 

Ja okay.. Blev insimeneret i september.. Så den havde jeg ikke lige set..

Anmeld Citér

14. april 2016

Kløver

Prinsessens'Mor<3 skriver:

Ja men er det ikke også flere tusinde kroner pr forsøg?

Det kommer an på medicinen, alt efter hvor dyrt det er, vi gav 7-800kr inkl piller og sprøjter og fik derefter tilskud fra Danmark 

Anmeld Citér

14. april 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Prinsessens'Mor<3 skriver:

Alles lykke råd til os der kæmper for graviditet er, stop med og prøve, glem det, flyt fokus.. 

Men hvordan?

Stopper man bare med og tælle dage, teste og tænke på det??

Hvordan gør/gjorde i andre da det lykkedes 

Har brug for mange råd og opmuntring efter en kamp på 2 år ��

Åh, det er skide svært! her blev jeg naturligt gravid efter at vi for 4. Gang havde udsat at gå i behandling igen. Jeg orkede ikke behandling samtidig med at arbejde fuldtid. Lige da beslutningen var taget, blev vores søn  undfanget. Han ville heldigvis ikke finde sig i at blive skrottet

Anmeld Citér

19. april 2016

Babybulen16

Jeg gik også og talte dage og prøvede at regne ud hvornår det var tid osv. Men der skete ikke noget. Så valgte jeg at sige til mig selv at næste gang ville jeg lige tage en måneds periode hvor jeg ikke tænkte over det og ikke talte dage m.m. 

Og hvad skete der, en lille baby vokser i mavsen med termin til november - første forsøg hvor vi bare havde sex når vi ville og hvor man ikke "stressede" over det indeni. 

Så jeg tror virkelig godt på at man selv kan "stresse" en graviditet væk.

sæt fokus på noget andet - og sig til dig selv sker det så sker det

held og lykke med projekt baby - håber snart det lykkes  

Anmeld Citér

19. april 2016

Sedigfor

Vi tog en kæreste tur og bum der var der, dog prøvede vi ikke som sådan men tog det som det kom (: 

Anmeld Citér

21. april 2016

solskin1

Jeg kunne ikke blev gravid i 6 år. Var et helvede igennem med de behandlinger. De har slidt på mit helbred. Det var så hårdt, fordi de styrede vores liv. 

Vi gav op og begyndte adoptions process. Vi gennemgik alle faser. Så blev jeg lige pludselig naturlig gravid, da jeg var 36:-)

Tror personligt at for meget press og stress blokerer vores krop. Så det er rigtig nok når folk siger at det hjælper når man flytter fokus.

Held og lykke!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.