Hvordan holder man op med at prøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
26 svar
17 synes godt om
13. april 2016

Prinsessens'Mor<3

Alles lykke råd til os der kæmper for graviditet er, stop med og prøve, glem det, flyt fokus.. 

Men hvordan?

Stopper man bare med og tælle dage, teste og tænke på det??

Hvordan gør/gjorde i andre da det lykkedes 

Har brug for mange råd og opmuntring efter en kamp på 2 år ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2016

Mortil2piger18

Vi har også forsøgt 2 år. Allerede efter et år kom det bare automatisk at vi ikke fokuserede på det fordi vi var så opslidende. Nu er der gået 2 og og vi har været i behandling det sidste år og det hjælper lidt at det ligesom er ude af mine hænder og kontrol 

Anmeld Citér

13. april 2016

Prinsessens'Mor<3

Kærlighedogkildevand skriver:

Vi har også forsøgt 2 år. Allerede efter et år kom det bare automatisk at vi ikke fokuserede på det fordi vi var så opslidende. Nu er der gået 2 og og vi har været i behandling det sidste år og det hjælper lidt at det ligesom er ude af mine hænder og kontrol 

Vi kan ikke komme i behandling pga vi har et fælles barn

Anmeld Citér

13. april 2016

Babilooo

Prinsessens'Mor<3 skriver:

I kan jo betale jer fra det. Har i indtægter så I evt. Kan spare sammen til det.?

Anmeld Citér

13. april 2016

ErDuHerIkkeSnart

Folk råder som de har forstand, og fordi de ikke ved hvad de ellers skal sige. Du må tænke præcis som du har behov for, for at passe bedst på dig selv og dine følelser undervejs. Hvis man kunne tænke sig fra graviditet ville kvinder i behandling aldrig blive gravide - og det bliver vi heldigvis hele tiden.

Måske du kan finde nogen at tale med, som kan rumme fine følelser fremfor at negligere dem med et "tænk mindre over det"?

Det er så unfair, for man ville ikke tillade sig at tale sådan til nogen de led af andre sygdomme - men lige med infertilitet, er det af én eller anden grund ret udbredt...  

Anmeld Citér

13. april 2016

Mortil2piger18

Okay ja vi er heller ikke blevet gravide endnu trods behandling. Men prøv at slappe af og nyd at i har et barn sammen. Ved godt at i ønsker et mere og håber ikke du misforstår det, men mange når ikke engang at få deres første sammen. 

Anmeld Citér

13. april 2016

Mortil2piger18

Altså jeg tænker stadig på det men synes ikke det er så slemt som det HAR været. Nogle dage kan jeg godt bare bryde sammen.. Jeg ser gravide maver og babyer alle steder og så får jeg bare nok. Men så hjælper det at have en dårlig dag og spise lidt snoller og hygge om mig selv. Og så har jeg det somregel ok igen. Har nok bare indfundet mig med at det kommer når det kommer 

Anmeld Citér

13. april 2016

Newsence

Indiminering kan I godt komme i behandling for selv med fælles barn. I skal blot selv betale medicin. Hos lægen kan I få en henvisning og så gå til gynækolog eller jordmoder der har barnløsbehandling

Anmeld Citér

13. april 2016

pb2017

Alles lykke råd til os der kæmper for graviditet er, stop med og prøve, glem det, flyt fokus.. 

Men hvordan?

Stopper man bare med og tælle dage, teste og tænke på det??

Hvordan gør/gjorde i andre da det lykkedes 

Har brug for mange råd og opmuntring efter en kamp på 2 år ��

Jeg tror ikke på, at man kan blive infertil pga. man tænker meget over ønsker om graviditet  Men alligevel skal man huske på, at slappe af, så man ikke stresser kroppen. 

Det er sikkert meget sundt for kroppen, at holde "pause" engang i mellem, hvor man ikke tæller og tester på livet løs, men man har sex lige når man har lyst og giver sig lov til, at have det sjovt  Men det skal være på jeres præmisser, og ikke noget i skal føle jer tvunget til  

Jeg håber det snart lykkedes for jer!  Så strengt, at man ikke kan få hjælp til nr. 2 i de tilfælde, hvor der går så lang tid!  

Anmeld Citér

13. april 2016

fo82

Årh den hører jeg også konstant "hvis du tænker over det forstyrrer du din krop"

årh så hold dog bøtte for h.... Det er verdens ældste skrøne!

man kan ikke styre kroppens naturlige processer ved tankens kraft, positiv eller negativ...

den eneste grund til at man skal lægge tankerne i baggrunden skal være for at man selv får det mentalt bedre...

jeg begyndte at ride igen, og er lige nu inde i en totalt opturs periode med hesten, det hjælper meget på sagerne - især nu hvor vi har været nødt til at udskyde den sidste aftale ved gynækologen - æv ha! Men hesten giver mig en pause i tankerne et par gange i ugen, det er skønt :-)

jeg har også kastet mig ud i nogle projekter på job, det stjæler også noget tankeplads :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.