Abracadabra skriver:
Jeg ved ikke, hvad du skal gøre - men øv! Det lyder ikke særlig rart for dig!!
Hvad sker der rent praktisk om morgenen hjemme hos jer? Tager han afsted men bare ikke til arbejde?
Hvad har holdt fast i ham på arbejdspladsen tidligere? Kan I arbejde med det?
Det kan godt være, at du synes, at han er en god kæreste og far, men hvis han ikke vil være med til at bære det økonomiske ansvar, er han vel ikke så god alligevel?
Jamen ofte er der sket det at han har været syg, hvilket jo er fair nok, men så tænker han "Arh jeg kan godt lige tage en dag mere hjemme" også en mere og en mere og her sidste gang tog han så i skole en dag, fandt ud af hvor meget han havde misset og vendte så ikke tilbage. Det virker som om det er sværere for ham at komme ud af døren når jeg har fri, eller som nu er på barsel, selvom han før stod op og var ude af døren før mit ur ringede.
Rent fysisk er han et b-menneske, jeg går som regel i seng før ham fordi jeg er helt smadret, så sidder han oppe hele natten og spiller Xbox, falder i søvn på sofaen og kan ikke slæbe sig selv op før ved 9 tiden hvor jeg kører den store i inst. Jeg beder ham mange gange om at komme igang, spørger om jeg skal køre ham i skole, da jeg mener det er bedre at komme for sent end slet ikke at komme, men han svarer aldrig rigtigt.
Jeg ved snart ikke mere om vi kan arbejde på det, føler jeg arbejder alene på at forbedre vores situation. Jeg har sagt til ham for måske 14 dage siden at jeg syntes han skulle flytte, og at vi måtte gå fra hinanden så jeg i det mindste kunne sikre mig selv og børnene ved at få su som enlig forsørger, men han tog mig ikke rigtig seriøst og er blevet hængene. Tror det er fordi vi ellers har det godt sammen, så ser han det ikke som et stort problem "vi finder ud af det", den holdning har han, men nok kun fordi jeg har redde os de andre gange.
årh ved ikke hvad jeg skal stille op, har egentligt lyst til at smutte, men har ikke rigtig nogle steder at tage hen (min familie har ikke plads til mig og to børn), og samtidig tænker jeg hele tiden at jeg vil kæmpe for det, for ønsker absolut ikke at undvære mine børn til jul osv (ved godt det måske er egoistisk at tænke sådan, men det er nu engang sådan jeg har det)
jeg ved det ikke, jeg er forvirret