Dilemma med animerede tegnefilm....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2016

LLT.

Her har vi 3 børn på 6år, 3,11 år og 1,5år og alle 3 har set disney film længe (hende på 1 klatre mest bare rundt på os andre i stedet for at se det) og der har kun været 2 film der har skræmt hende på 6år Det var skønheden og udyret og så bambi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

Rauw

Min 5 årige elsker dinosaurer og har set både jurassic park og World filmene samt den amerikanske the dinosaurs serie så jeg ville slet ikke tænke over at lade børn se Disneys børnefilm. De er da så gode og sjove. Især toy story filmene er søde! 

Anmeld Citér

11. april 2016

Jegkiggerpåfugle

Min store på 1,5 har set alle Disney film undtagen Taran og den magiske gryde for den synes jeg selv er uhyggelig 

Anmeld Citér

11. april 2016

Babilooo

Altså det er jo slet ikke skræmmende film... Dem skal I da bare se. Min søn på 6 ser Harry Potter og James Bond. 

Der er intet i biler, frost m.m. Der er specielt skræmmende. 

sæt igang

Anmeld Citér

11. april 2016

Babilooo

Smølfine123 skriver:

Altså det er jo slet ikke skræmmende film... Dem skal I da bare se. Min søn på 6 ser Harry Potter og James Bond. 

Der er intet i biler, frost m.m. Der er specielt skræmmende. 

sæt igang

Og Narnia har han også set. 

Anmeld Citér

11. april 2016

Babilooo

Jeg er nysgerrig ... Hvad ser hun hvis hun ikke har måtte se Toy story m.m.

Anmeld Citér

11. april 2016

Babilooo

Troldemommi skriver:

Hun er min skønne datter, jeg har stadig strækmærkerne der beviser det 

hun har også en lillebror på 2,5 han må lige vente lidt, men vi kan se dem når han sover middagslur i weekenderne 

Altså min på 2,5 ser lgså med mht cars, frost osv. Hvad er du bange for...? De er jo ikke uhyggelige.

Anmeld Citér

12. april 2016

Troldemommi

Smølfine123 skriver:

Jeg er nysgerrig ... Hvad ser hun hvis hun ikke har måtte se Toy story m.m.

Hendes dvd samling har indtil videre bestået af Cirkeline , bamse og kylling, frost, og Pedersen og findus, her kan hendes lillebror nemlig også være med.

men nu kan jeg vist godt begynde at udvide hendes horisont lidt ��

Anmeld Citér

12. april 2016

Troldemommi

Smølfine123 skriver:

Altså min på 2,5 ser lgså med mht cars, frost osv. Hvad er du bange for...? De er jo ikke uhyggelige.

Jeg er ikke bange, jeg troede nok bare at de aldersbegrænsninger der står på kassetterne var "gældende" men nu kan jeg godt se de faktisk er lidt misvisende 

Anmeld Citér

12. april 2016

Babilooo

Troldemommi skriver:

Jeg er ikke bange, jeg troede nok bare at de aldersbegrænsninger der står på kassetterne var "gældende" men nu kan jeg godt se de faktisk er lidt misvisende 

Det du skal tænke på er at verden har ændret sig fra den gang man som 4 årig så bamse og kylling i 80'erne eller forlæns og baglæns. 

I dag ser de youtube klip og tv som godt kan være barskt. Jeg troede at min søn ville være bange for Harry Potter men det var han slet ikle. Han har set video på youtube med zombier. Min søn har også hørt om terrorangreb fordi to voksne talte. Jeg tror ikke de er så sarte hvis man blot tager en snak med dem om hvad der sker.

hvis du er i tvivl kan du også se dem selv først.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.