Dilemma med animerede tegnefilm....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.619 visninger
32 svar
25 synes godt om
11. april 2016

Troldemommi

Jeg er en stor fan af animerede tegnefilm, Shrek, Toy story, Madagascar, ice age og alle de andre skønne tegnefilm, og jeg glæder mig meget til at jeg må se disse film sammen med Johanne på 4 år.

men på næsten dem alle sammen står at de frarådes til børn under 7 år, men men, f.eks Disneys Frost har hun jo allerede set 100 gange, og også på den står der 7 år, jeg er derfor lidt fristet til at lade hende se lidt af de animerede tegnefilm når hun er blevet 5 år, det bliver hun til september, hendes fætter er lige blevet 5 år og han har set alt, og det vil hun jo også gerne.

jeg vil sidde ved siden af hende under filmene, så vi kan hurtig slukke hvis der er noget der bliver for vildt, og jeg kan jo snakke med hende om hvad det er der sket.

hun er ikke en særlig følsom pige, nok mere nysgerrig og spørgende, så jeg er egentlig ikke bange for om hun skal få mareridt og sådan.

Ville i lade hende se f.eks. Toy story med hendes mor om nogle måneder, f.eks når det bliver efterårsferie? 

Monica 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2016

TNBC

Troldemommi skriver:

Jeg er en stor fan af animerede tegnefilm, Shrek, Toy story, Madagascar, ice age og alle de andre skønne tegnefilm, og jeg glæder mig meget til at jeg må se disse film sammen med Johanne på 4 år.

men på næsten dem alle sammen står at de frarådes til børn under 7 år, men men, f.eks Disneys Frost har hun jo allerede set 100 gange, og også på den står der 7 år, jeg er derfor lidt fristet til at lade hende se lidt af de animerede tegnefilm når hun er blevet 5 år, det bliver hun til september, hendes fætter er lige blevet 5 år og han har set alt, og det vil hun jo også gerne.

jeg vil sidde ved siden af hende under filmene, så vi kan hurtig slukke hvis der er noget der bliver for vildt, og jeg kan jo snakke med hende om hvad det er der sket.

hun er ikke en særlig følsom pige, nok mere nysgerrig og spørgende, så jeg er egentlig ikke bange for om hun skal få mareridt og sådan.

Ville i lade hende se f.eks. Toy story med hendes mor om nogle måneder, f.eks når det bliver efterårsferie? 

Monica 

Her ser vi Disney, og han er kun 3.. Ingen problemer. Han ser dem alene, med en eller I bilen, naar vi koerer.

Han var inde og se Kung fu panda 3 I loerdags. 

Anmeld Citér

11. april 2016

Mami

Min søn har set alle de film du nævner, han er 3,5 år og har set dem uden opsyn. Så ja jeg ville lade hende se dem nu 

Anmeld Citér

11. april 2016

Troldemommi

TNBC skriver:

Her ser vi Disney, og han er kun 3.. Ingen problemer. Han ser dem alene, med en eller I bilen, naar vi koerer.

Han var inde og se Kung fu panda 3 I loerdags. 

Tak for svar 

Anmeld Citér

11. april 2016

Troldemommi

Mami skriver:

Min søn har set alle de film du nævner, han er 3,5 år og har set dem uden opsyn. Så ja jeg ville lade hende se dem nu 

Så tror jeg vi begynder snart, åhh hvor jeg glæder mig til at vise hende dem, hun ved jo godt hendes mor er et legebarn 

Anmeld Citér

11. april 2016

Loa

Isabella har også set alle de film du nævner inden hun blev 4.

Hun har ikke været skræmt eller noget af dem...

Anmeld Citér

11. april 2016

Troldemommi

Loa skriver:

Isabella har også set alle de film du nævner inden hun blev 4.

Hun har ikke været skræmt eller noget af dem...

Det lader vist til at jeg er lidt bagud  Jeg har bare tænkt at de fornøjelser lå ude i fremtiden, men hvor er det fedt vi snart kan se dem sammen, jeg er sikker på hun vil elske dem 

tak for dit svar 

Anmeld Citér

11. april 2016

Newsence

Min datter så frost da hun var 2 år og har også set flere af de andre du nævner.. Når storesøster ser dem så vil lillesøster jo se med.. Selvom storesøster sidder på sit værelse så får lillesøster jo sneget sig ind.. Og hun elsker iøvrigt frost, toystory 1 og 2 ��

jeg blev forvirret. Er Johanne på 4 dit barn eller? Er det dit eget barn så bare igang. Er det ikke dit eget barn ville jeg lige snakke med forældrerne inden. Men som sagt blev lige forvirret.. 

Anmeld Citér

11. april 2016

Troldemommi

Newsence skriver:

Min datter så frost da hun var 2 år og har også set flere af de andre du nævner.. Når storesøster ser dem så vil lillesøster jo se med.. Selvom storesøster sidder på sit værelse så får lillesøster jo sneget sig ind.. Og hun elsker iøvrigt frost, toystory 1 og 2 ��

jeg blev forvirret. Er Johanne på 4 dit barn eller? Er det dit eget barn så bare igang. Er det ikke dit eget barn ville jeg lige snakke med forældrerne inden. Men som sagt blev lige forvirret.. 

Hun er min skønne datter, jeg har stadig strækmærkerne der beviser det 

hun har også en lillebror på 2,5 han må lige vente lidt, men vi kan se dem når han sover middagslur i weekenderne 

Anmeld Citér

11. april 2016

Newsence

Troldemommi skriver:

Hun er min skønne datter, jeg har stadig strækmærkerne der beviser det 

hun har også en lillebror på 2,5 han må lige vente lidt, men vi kan se dem når han sover middagslur i weekenderne 

Okay jamen så er det bare i gang.. God fornøjelse ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.