Jeg vil lige skrive børn er forskellige uden der skal bimle alarmklokker. Mine to store var så og sige aldrig syge, de fik skoldkopper, snotnæse, en gang med feber og det var så nogenlunde det i deres institutionsliv, så jeg forstod ikke snakken om alle børn bliver syge i vuggestue, en masse barns syg osv.
Men skal da lige love for jeg lærte det med den yngste, i det øjeblik han satte sin fod i vuggestue så stod den på sygdom.
Han har hverken immundefekt eller er mere syg nu som 5 årig end de andre, svagere eller noget andet. Han var bare anderledes end dem, har tit tænkt om det var fordi han brugte og dermed også puttede en del mere i munden, men måske er forklaringen bare at han var et andet barn end de to andre.
Så når nogen i denne tråd skriver at det er meget baseret på erfaring med eget barn så er det bare at holde tungen lige i munden og huske børn er forskellige. Og ville selv lytte mere til vuggestue end andre, for de har reelt noget at sammenligne med og er sikker på de nok skal råbe vagt i gevær hvis det bliver for voldsomt
Anmeld
Citér