5+2 - og stor ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2016

Mn101186

pb2016 skriver:

Sandsynligheden er ikke så stor, men man har da hørt om dem, som har haft en eller to blødninger, som har været ligesom almindelig menstruation  Det bliver spændende hvad scanningen viser 

Ja glæder mig også - har dog overvejet at ringe derned i morgen og hører om hun har en tid der til et lille tjek og evt sende mig til scanning ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Mn101186 skriver:

Jeg er nu KUN 5+2 men kan ikke skjule det, hverken med store bluser, kjoler eller andet.. Jeg er normalt meget spinkel, så ved ikke lige hvad jeg gør.. 

Jeg er lige Så stor som min kollega som er 14 uger henne - selv var jeg sådan her da jeg var 23 uger henne for 3 år siden.. 

Hvordan har i/ eller gør i for at skjule det?? Jeg vil jo gerne til scanning inden alt bliver officielt.. 

Det ser ud til ud fra billedet, at du ikke har den bedste holdning i kroppen. Derudover bliver mange større hurtigt som andengangsfødende - især hvis du ikke har styr på dine mavemuskler. Så måske du skal arbejde lidt med noget mave- og rygtræning.
Derudover er det helt standard først at komme til lægen i uge 8-9, og jeg kan ikke se, hvad grunden skulle være til, at du får en akuttid og/eller bliver sendt til tidlig scanning. Du kan jo købe dig til én, hvis du er spændt.

Anmeld Citér

10. april 2016

Mn101186

PUHK skriver:

Det ser ud til ud fra billedet, at du ikke har den bedste holdning i kroppen. Derudover bliver mange større hurtigt som andengangsfødende - især hvis du ikke har styr på dine mavemuskler. Så måske du skal arbejde lidt med noget mave- og rygtræning.
Derudover er det helt standard først at komme til lægen i uge 8-9, og jeg kan ikke se, hvad grunden skulle være til, at du får en akuttid og/eller bliver sendt til tidlig scanning. Du kan jo købe dig til én, hvis du er spændt.

Altså tror det er viklen på billedet hvis du tænker jeg har en dårlig holdning, da jeg altid går med rank ryg.. 

Til daglig dyrker jeg graviditets styrketræning og yoga, - så kan snart ikke træne mere.. Samt har altid gået op i min kost og træning.. 

Tænker heller ikke akutscanning, men hvis jeg er længere henne end hvad vi går og tror, vil jeg måske gerne vide det, i forhold til mit arbejde og de ferier vi har planlagt.. 

Men tak for dine råd.. 

Anmeld Citér

10. april 2016

sne190810

Jeg var nu også rimelig stor ret tidligt, og jeg testede også tydelig teste hurtigt, her anden graviditet. Det var endda 5 år siden sidste graviditet. Men der var kun en enkelt, og om du har to eller en i maven - det kan slet ikke måles på mavens størrelse så tidligt i forløbet, sorry to say :-) 

Anmeld Citér

10. april 2016

Mn101186

sne190810 skriver:

Jeg var nu også rimelig stor ret tidligt, og jeg testede også tydelig teste hurtigt, her anden graviditet. Det var endda 5 år siden sidste graviditet. Men der var kun en enkelt, og om du har to eller en i maven - det kan slet ikke måles på mavens størrelse så tidligt i forløbet, sorry to say :-) 

Nu går indlægget Heller ikke ud på om der er en eller to.. Men mere hvordan I med store maver kunne skjule det.. Da jeg ikke har tænkt mig at alle skal vide det endnu.. 

Om der er en eller to en egentlig underordnet.. 

Anmeld Citér

10. april 2016

Panther

Profilbillede for Panther

Altså tror det er viklen på billedet hvis du tænker jeg har en dårlig holdning, da jeg altid går med rank ryg.. 

Til daglig dyrker jeg graviditets styrketræning og yoga, - så kan snart ikke træne mere.. Samt har altid gået op i min kost og træning.. 

Tænker heller ikke akutscanning, men hvis jeg er længere henne end hvad vi går og tror, vil jeg måske gerne vide det, i forhold til mit arbejde og de ferier vi har planlagt.. 

Men tak for dine råd.. 

Nej, jeg kan godt se, at det er svært at gøre mere ved træningen så. Men uanset så er der mange kvinder, hvis mavemuskler ikke helt falder ordentligt på plads efter 1. graviditet og derved ikke kan holde oppustetheden på plads lige så godt - måske din krop blot er lidt forandret.

Det er rimelig få kvinder, der stadig oplever en normal menstruation under graviditeten, så jeg er sikker på, at du nok skal få alt til at gå op i en højere enhed med baby, arbejde og ferie.

Held og lykke

Edit: strømpebukser under bukserne og oversize skjorter/sweatre hjalp i øvrigt her.

Anmeld Citér

10. april 2016

pb2017

Mn101186 skriver:

Ja glæder mig også - har dog overvejet at ringe derned i morgen og hører om hun har en tid der til et lille tjek og evt sende mig til scanning ��

Kan jeg godt forstå 

Anmeld Citér

10. april 2016

MissTas

Mn101186 skriver:

Jeg er nu KUN 5+2 men kan ikke skjule det, hverken med store bluser, kjoler eller andet.. Jeg er normalt meget spinkel, så ved ikke lige hvad jeg gør.. 

Jeg er lige Så stor som min kollega som er 14 uger henne - selv var jeg sådan her da jeg var 23 uger henne for 3 år siden.. 

Hvordan har i/ eller gør i for at skjule det?? Jeg vil jo gerne til scanning inden alt bliver officielt.. 

Min mave i dag 6+0 så tror sagtens man bare kan være større hurtigt anden gang  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. april 2016

Mn101186

MissTas skriver:

Min mave i dag 6+0 så tror sagtens man bare kan være større hurtigt anden gang  

Tror bestemt også man kan være større.. Men det er mere hvordan jeg gemmer den ���� 

men hvis du kunne regne efter sidst mens, ville du så ikke teoretisk være længere end 6 uger? Hvornår skal du til scanning? 

Anmeld Citér

10. april 2016

MissTas

Mn101186 skriver:

Tror bestemt også man kan være større.. Men det er mere hvordan jeg gemmer den ���� 

men hvis du kunne regne efter sidst mens, ville du så ikke teoretisk være længere end 6 uger? Hvornår skal du til scanning? 

Jo, det tror jeg at jeg ville, men ved det faktisk ikke.. Ved ikke hvornår jeg skal til scanning .. Skal først have optaget vandrejournal og til første læge undersøgelse D. 27 når jeg er 8+3 .. Men ku være jeg skulle ringe og snakke med lægen om det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.