5+2 - og stor ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
29 svar
3 synes godt om
9. april 2016

Mn101186

Jeg er nu KUN 5+2 men kan ikke skjule det, hverken med store bluser, kjoler eller andet.. Jeg er normalt meget spinkel, så ved ikke lige hvad jeg gør.. 

Jeg er lige Så stor som min kollega som er 14 uger henne - selv var jeg sådan her da jeg var 23 uger henne for 3 år siden.. 

Hvordan har i/ eller gør i for at skjule det?? Jeg vil jo gerne til scanning inden alt bliver officielt.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2016

Spireren

Mn101186 skriver:

Jeg er nu KUN 5+2 men kan ikke skjule det, hverken med store bluser, kjoler eller andet.. Jeg er normalt meget spinkel, så ved ikke lige hvad jeg gør.. 

Jeg er lige Så stor som min kollega som er 14 uger henne - selv var jeg sådan her da jeg var 23 uger henne for 3 år siden.. 

Hvordan har i/ eller gør i for at skjule det?? Jeg vil jo gerne til scanning inden alt bliver officielt.. 

Wow du er jo stor allerede... det sagde du jo godt nok... jeg skræmmer dig lige, min kæreste så lige billedet, og så viste han 3 finger... men bare rolig det tror jeg nu ikke... 1-2 stks...

Anmeld Citér

9. april 2016

Spireren

Mn101186 skriver:

Du er nok nød til at skaffe nogen rigtig løstsiddende trøjer/tunnikaer... tror ikke rigtigt der er andre løsninger.

Anmeld Citér

9. april 2016

VN

Nu er jeg en meget spinkel lille dame, men alle mine flødeboller sidder på maven, så jeg ser altid lidt gravid ud. MEN, jeg bruger sådan nogen v-kjoler/lange trøjer, som er stramme på bryst og løst ned. De skjuler alle mine deller! Nu har jeg dog okay store bryster efter de blev lavet, så det hjælper også på det. Men ihverfald anbefaler jeg klart de kjoler der, så fine og enkle. Mine er bare købt i H&M 

Anmeld Citér

9. april 2016

Mn101186

Årh Gud - tror nu ikke der er tre.. Det vil min krop ikke ku klare ���� men vi har bare tvillinger i familien, det er derfor tanken er der.. 

Meen har bare mange løstsiddende bluser mm og det hjælper ikke.. Men mine kollegaer ved det godt - men gør forældrene på arbejdet ikke - er i en børnehave og ej heller hele vores familie.. 

Anmeld Citér

9. april 2016

Mn101186

VN skriver:

Nu er jeg en meget spinkel lille dame, men alle mine flødeboller sidder på maven, så jeg ser altid lidt gravid ud. MEN, jeg bruger sådan nogen v-kjoler/lange trøjer, som er stramme på bryst og løst ned. De skjuler alle mine deller! Nu har jeg dog okay store bryster efter de blev lavet, så det hjælper også på det. Men ihverfald anbefaler jeg klart de kjoler der, så fine og enkle. Mine er bare købt i H&M 

Jeg har selv fået lavet mine bryster - dog Så de passer helt naturligt til mig.. De "a kjoler" / v kjoler har jeg også, men det gør det kun være, da det gør det ekstra tydelig da det løse stykke hviler på maven og ligesom ramme den ind ��

Anmeld Citér

9. april 2016

VN

Mn101186 skriver:

Jeg har selv fået lavet mine bryster - dog Så de passer helt naturligt til mig.. De "a kjoler" / v kjoler har jeg også, men det gør det kun være, da det gør det ekstra tydelig da det løse stykke hviler på maven og ligesom ramme den ind ��

Uh ja det går slet ikke så  hvad med oversize skjorter? 

Anmeld Citér

9. april 2016

pb2017

Mn101186 skriver:

Der må næsten gemme sig mere end én i den babyhule eller også er du længere end du tror  Tillykke og håber du finder en løsning, så du kan holde på henneligheden lidt endnu 

Anmeld Citér

9. april 2016

Mn101186

VN skriver:

Uh ja det går slet ikke så  hvad med oversize skjorter? 

Det kunne jeg egentlig godt prøve �� Havde jeg sket ikke tænkt

Anmeld Citér

9. april 2016

Mn101186

pb2016 skriver:

Der må næsten gemme sig mere end én i den babyhule eller også er du længere end du tror  Tillykke og håber du finder en løsning, så du kan holde på henneligheden lidt endnu 

Årh det er der så mange der siger - at der næsten må være to.. 

Ejj vil ønske man kunne komme til scanning snart.. 

Tænker jeg kun kan være 5+ henne da tidligere test har været negative og har også haft mens i nogle dage.. Men har ikke kunne passe mit tøj siden 4+5.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.