5+2 - og stor ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2016

Tyro

Hvornår kan du komme til scanning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2016

pb2017

Mn101186 skriver:

Årh det er der så mange der siger - at der næsten må være to.. 

Ejj vil ønske man kunne komme til scanning snart.. 

Tænker jeg kun kan være 5+ henne da tidligere test har været negative og har også haft mens i nogle dage.. Men har ikke kunne passe mit tøj siden 4+5.. 

Du må endelig komme med en opdatering, når du har fundet ud af hvor mange du gemmer på  

Ja okay  Håber da ikke maven vokser så meget resten af tiden 

Anmeld Citér

10. april 2016

Nadiapigen

Der gemmer sig nok to  du må lige komme med en update når du ved mere. Man kan da komme til en tidlig scanning når.man er 7+ mener jeg? 

Anmeld Citér

10. april 2016

Mn101186

Tyro skriver:

Hvornår kan du komme til scanning?

Jamen har egentlig først en lægetid den 25/4 - hvor jeg tænker jeg er 8+ henne fordi det er den første læge undersøgelse.. De havde ikke andre tider på deres hjemmeside

Anmeld Citér

10. april 2016

Mn101186

pb2016 skriver:

Du må endelig komme med en opdatering, når du har fundet ud af hvor mange du gemmer på  

Ja okay  Håber da ikke maven vokser så meget resten af tiden 

Kan lige komme med en lille opdatering �� 

Men skal først til læge den 25/4 såå der er lidt ventetid.. 

Anmeld Citér

10. april 2016

pb2017

Mn101186 skriver:

Kan lige komme med en lille opdatering �� 

Men skal først til læge den 25/4 såå der er lidt ventetid.. 

Ja, der er lidt tid endnu  Hvornår kunne du teste positivt, hvis jeg må spørge? 

Anmeld Citér

10. april 2016

Mn101186

pb2016 skriver:

Ja, der er lidt tid endnu  Hvornår kunne du teste positivt, hvis jeg må spørge? 

Det ku jeg da jeg var 4+0 - to meget tydelige streger, så var slet ikke i tvivl.. Men testede egentlig kun fordi vi sku flyve dagen efter.. 

Men havde mens den 2 marts og 5 dage frem, så derfor jeg selv kan regne ud hvor langt jeg er tænkte jeg ��

Anmeld Citér

10. april 2016

pb2017

Mn101186 skriver:

Det ku jeg da jeg var 4+0 - to meget tydelige streger, så var slet ikke i tvivl.. Men testede egentlig kun fordi vi sku flyve dagen efter.. 

Men havde mens den 2 marts og 5 dage frem, så derfor jeg selv kan regne ud hvor langt jeg er tænkte jeg ��

Også hvis du regner fra din forrige menstruations første dag?  

Anmeld Citér

10. april 2016

Mn101186

pb2016 skriver:

Også hvis du regner fra din forrige menstruations første dag?  

Nej så vil jeg jo være 10 uger henne ca - men har jo haft mens osv så kan jo umuligt være længere henne

Anmeld Citér

10. april 2016

pb2017

Mn101186 skriver:

Nej så vil jeg jo være 10 uger henne ca - men har jo haft mens osv så kan jo umuligt være længere henne

Sandsynligheden er ikke så stor, men man har da hørt om dem, som har haft en eller to blødninger, som har været ligesom almindelig menstruation  Det bliver spændende hvad scanningen viser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.