Sexlegetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2016

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Tag hinanden i hånden og gå ind i en sexshop og kig

Det har vi været, men han snakkede om så sent som tidligere idag, at han gerne snart ville derind igen, så det sagde jeg ja til også må vi jo se hvad vi kan finde frem til, der måske skulle være os 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvor kan man købe den, i en normal sexshop eller? Og er den god af en special årsag eller hvordan? 

Jeg købte den i en sexshop. 

Jeg synes den er himmelsk! Fordi den er så neutral lidt hen af den ægte vare og ja, viberator  

men der findes jo alverdens!!! :-) 

Anmeld Citér

9. april 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder herinde.

Håber meget i kan hjælpe mig, da jeg er temmelig meget ny-begynder på det omkring, sexlegetøj. 

Min kæreste og jeg er kommet til det punkt nu, at selvom vi har været sammen i over et halvt år nu, så skal der ske lidt i vores sexliv, da vi dyrker utrolig meget sex, så vi vil begynde og prøve at eksperimentere. Vi har derfor talt om det med sexlegetøj og da han er min første sådan, seriøse og faste kæreste jeg nogensinde har haft igennem de sidste par år (skal lige siges vi er i 20'erne, begge to) - så er jeg gået med til det. Jeg føler mig tryg ved ham og stoler på han respektere hvad jeg vil og ikke vil. Vi har så været i en sexshop og købe penisringe, og de har været i brug 1 enkelt gang. Det var vildt mærkeligt, men føles fantastisk!

Jeg ville så lige høre, har i nogen forslag, til hvad der ellers kunne være godt. Vi har talt meget om det, og han er frisk på lidt af hvert. Jeg kan fornemme at han rigtig gerne vil prøve det med at have en dildo, ind i vores sexliv. Men det med dildo'er, er ikke rigtig mig. Føler det forkert, på en måde, hvis jeg skal have en dildo op i mig, når jeg ved jeg har en dejlig kæreste, som kan give mig hans penis. Men, er så begyndt at overveje om jeg skal give det en chance også køber vi en, også prøver vi. Har i erfaringer med det og hvordan og hvorledes?

Vi har en dildo af stål.. Vildt lækkert kølet eller varmet.. 

Anmeld Citér

9. april 2016

Anonym

Vi har lidt af hvert. 

Diverse dildoer - med og uden vibratorer

Desiderede vibratorer (bl.a. en magic wand)

Anal plugs 

Vi har en Wevibe - sådan en parvibrator, der skal op i kvinden under sex. Den er ok, men min mand synes vist den er lidt i vejen

Diverse udstyr til at "binde fast!" og blindfolds

Sexterninger

Noget af det mest frække jeg ved, er der mår min mand blindfolder mig og binder mig og så bare leger. Det at jeg ikke helt ved hvad han finder på, at han har kontrollen er mega frækt. 

Anmeld Citér

15. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har lidt af hvert. 

Diverse dildoer - med og uden vibratorer

Desiderede vibratorer (bl.a. en magic wand)

Anal plugs 

Vi har en Wevibe - sådan en parvibrator, der skal op i kvinden under sex. Den er ok, men min mand synes vist den er lidt i vejen

Diverse udstyr til at "binde fast!" og blindfolds

Sexterninger

Noget af det mest frække jeg ved, er der mår min mand blindfolder mig og binder mig og så bare leger. Det at jeg ikke helt ved hvad han finder på, at han har kontrollen er mega frækt. 

Hold da op  

Det lyder virkelig også frækt, altså vi har også brugt håndjern, men det med bind for øjene, er kun noget jeg har skænket en lille tanke om, har overvejet at høre ham om hvad han ville synes om det. Som mange af jer nævner herinde, så skal man jo prøve sig frem og eksperimentere og det er lidt det vi halvvejs er stille og rolig igang med 

Anmeld Citér

15. april 2016

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Vi har en dildo af stål.. Vildt lækkert kølet eller varmet.. 

Det tror jeg gerne. Det havde jeg faktisk slet ikke skænket en tanke, at der overhovedet fandtes sådan en dildo 

Anmeld Citér

16. april 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Det tror jeg gerne. Det havde jeg faktisk slet ikke skænket en tanke, at der overhovedet fandtes sådan en dildo 

Fifty skades of gray.....

før vidste jeg det heller ikke.....

og den bliver ordentlig ren efter brug.....

Anmeld Citér

16. april 2016

Anonym

Jeg har en lille såkaldt ladyfinger vibrator, den er lækker at bruge alene på klitoris fx men også god at pirre hinanden med på bryster, testikler eller hvad man nu vil. 

Og så har jeg mig også en fyr der drømmer om at bruge en dildo på mig, så jeg har næsten lige bestilt en dildo med vibration fra fun factory. Spændt på hvor stor den er, da jeg er lidt i tvivl når den er netkøbt.

og, så har jeg købt 4 manchetter til hænder og fødder, til at sætte snor/reb i.  

Anmeld Citér

17. april 2016

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Fifty skades of gray.....

før vidste jeg det heller ikke.....

og den bliver ordentlig ren efter brug.....

Aaaarh! Haha, selvfølgelig - kunne ikke huske der var sådan en med i den film  

Det er godt 

Anmeld Citér

3. maj 2016

Anonym

Hej med jer kvinder jeg har også en masse forskellige ting nogle fx anal plug, normal dildo, sinful slim rabbit, glas stål dildo, og en LELO Soraya Opladelig Dobbelt Vibrator. elsker den dobbelt vibrator den er så god.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.