Hej i skønne kvinder herinde.
Håber meget i kan hjælpe mig, da jeg er temmelig meget ny-begynder på det omkring, sexlegetøj.
Min kæreste og jeg er kommet til det punkt nu, at selvom vi har været sammen i over et halvt år nu, så skal der ske lidt i vores sexliv, da vi dyrker utrolig meget sex, så vi vil begynde og prøve at eksperimentere. Vi har derfor talt om det med sexlegetøj og da han er min første sådan, seriøse og faste kæreste jeg nogensinde har haft igennem de sidste par år (skal lige siges vi er i 20'erne, begge to) - så er jeg gået med til det. Jeg føler mig tryg ved ham og stoler på han respektere hvad jeg vil og ikke vil. Vi har så været i en sexshop og købe penisringe, og de har været i brug 1 enkelt gang. Det var vildt mærkeligt, men føles fantastisk!
Jeg ville så lige høre, har i nogen forslag, til hvad der ellers kunne være godt. Vi har talt meget om det, og han er frisk på lidt af hvert. Jeg kan fornemme at han rigtig gerne vil prøve det med at have en dildo, ind i vores sexliv. Men det med dildo'er, er ikke rigtig mig. Føler det forkert, på en måde, hvis jeg skal have en dildo op i mig, når jeg ved jeg har en dejlig kæreste, som kan give mig hans penis. Men, er så begyndt at overveje om jeg skal give det en chance også køber vi en, også prøver vi. Har i erfaringer med det og hvordan og hvorledes?
Anmeld
Citér