Anonym skriver:
Jo det var helt vildt mærkeligt i starten, også det at give sig fuldstændig hen til en anden, og lade ham tage styringen og bestemme slagets gang.
Synes også det var rigtig mærkelig det at han slet ikke ville have tøjet af, og at han ikke skulle tilfredstilles.. Men det bundede jo også ud i at var noget der tændte ham rigtig meget, og han virkelig nød det.
Altså hvis det er noget han ikke har det helt godt med at gøre, så skal han ikke gøre det. Men det er helt okay at afprøve sine grænser lidt og evt få dem skubbet. Bliver det ved med at være noget han ikke sådan helt synes er fedt kan han jo sige fra. F.eks. var jeg egentlig ikke ret vil med anal-leg i starten. Synes det var lidt underligt at skulle lave noget op i numsen, og at det mest af alt føltes som om jeg var ved at lægge en ordenlig dej 
Men fordi det var noget der tændte min kæreste rigtig meget gik jeg med til at prøve det ind i mellem og endte faktisk med at blive ret glad for det. Så hvis du snakker med ham om det skal det nok mest være for at sige at du sætter pris på at han gerne vil gøre det, fordi det tænder dig, men at hvis han ikke har lyst til det/det ikke siger ham noget så er det helt i orden at sige fra 
Jamen det er også det. Jeg kan godt lide at have "magten", men der er selvfølgelige tidspunkter, hvor jeg mangler at han giver lidt mere og ekstra "power", hvis du forstår
Jeg ved ikke om det bare er mig der er mærkelig der, men hold op hvor jeg tror jeg ville have svært ved ikke at ligge der og bare skulle "tage imod", imens han sidder fuldt påklædt. Han har dog ikke noget imod det er omvendt, men det tænder også mig når f.eks sidder ovenpå ham, fuldt påklædt eller ved siden af, for den sagsskyld og pirrer/piner ham, og jeg virkelig kan se han nyder det og er ved at sprænges 
Hmm ja okay. Hvad er anal-leg?
- Må jo lige tage snakken med ham, også se hvad han siger 
Anmeld
Citér