Sexlegetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

http://www.sexshop.dk/womanizer-w100-klitoris-stimulator?gclid=CN_BvpqBgMwCFesGcwodBecNbg

Denne her er fantastisk..Den der lidt dyr men alle pengene værd .

Haha, og hvordan fungere den dog lige?  Har aldrig i mit liv, set sådan en ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2016

Anonym

Anonym skriver:

Haha, og hvordan fungere den dog lige?  Har aldrig i mit liv, set sådan en ��

Der er brugsanvisning ned.  Og intro video på YouTube.  Den er helt fantastisk 

Anmeld Citér

9. april 2016

Anonym

Jamen er det ikke vildt grænseoverskridende? Men det lyder også virkeligt frækt, og tror da jeg skal snakke med ham om det. Får vi har allerede en smule dominans igang, har vi faktisk haft siden starten af vores forhold. Han lærte rimelig hurtig, mine "steder" at kende, og det havde intet sagt ham før, men efter at han fandt ud af det tændte mig, tror jeg faktisk det begyndte at tænde ham efterfølgende. Men tror dog også til tider, han gør 1 ting, som jeg egentlig bare tænder på, og han kun gør det, fordi han ved jeg godt kan lide det. - Har overvejet at tage snakken med ham, fordi selvom jeg tænder på det, vil jeg bare heller ikke lade ham gøre det, hvis det ikke siger ham noget, eller det forkert set på det? 

Jo det var helt vildt mærkeligt i starten, også det at give sig fuldstændig hen til en anden, og lade ham tage styringen og bestemme slagets gang. 

Synes også det var rigtig mærkelig det at han slet ikke ville have tøjet af, og at han ikke skulle tilfredstilles.. Men det bundede jo også ud i at var noget der tændte ham rigtig meget, og han virkelig nød det.

Altså hvis det er noget han ikke har det helt godt med at gøre, så skal han ikke gøre det. Men det er helt okay at afprøve sine grænser lidt og evt få dem skubbet. Bliver det ved med at være noget han ikke sådan helt synes er fedt kan han jo sige fra. F.eks. var jeg egentlig ikke ret vil med anal-leg i starten. Synes det var lidt underligt at skulle lave noget op i numsen, og at det mest af alt føltes som om jeg var ved at lægge en ordenlig dej 
Men fordi det var noget der tændte min kæreste rigtig meget gik jeg med til at prøve det ind i mellem og endte faktisk med at blive ret glad for det. Så hvis du snakker med ham om det skal det nok mest være for at sige at du sætter pris på at han gerne vil gøre det, fordi det tænder dig, men at hvis han ikke har lyst til det/det ikke siger ham noget så er det helt i orden at sige fra

Anmeld Citér

9. april 2016

Anonym

Vi har denne: 

http://www.sinful.dk/we-vibe-3-traadloes-og-fjernbetjent-par-vibrator

Den laver en del forskellige vibrationer. Den stimulerer både gpunkt og klitoris og så kan man bruge den under samleje så min mand mærker den også. Det er virkelig godt 

Anmeld Citér

9. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er brugsanvisning ned.  Og intro video på YouTube.  Den er helt fantastisk 

Okay, jamen det vil jeg da lige få kigget på, tak for ideen!  

Anmeld Citér

9. april 2016

Anonym

http://www.sexshop.dk/you2toys-lady-love-vibrator

Denne har jeg... Den er ikke så stor, men den er min absolutte favorit og den kan ikke undværes 

den kan nå både det ene og andet, nem og handy at bruge af sig selv og hvis partneren vil lege lidt oral imens så er den ikke i vejen og så har den en fantastisk vibrator  god til nybegynder, men dælme også til en garvet 

så den vil jeg absolut anbefale... Så kan man jo altid supplere op med noget lidt større 

Anmeld Citér

9. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jo det var helt vildt mærkeligt i starten, også det at give sig fuldstændig hen til en anden, og lade ham tage styringen og bestemme slagets gang. 

Synes også det var rigtig mærkelig det at han slet ikke ville have tøjet af, og at han ikke skulle tilfredstilles.. Men det bundede jo også ud i at var noget der tændte ham rigtig meget, og han virkelig nød det.

Altså hvis det er noget han ikke har det helt godt med at gøre, så skal han ikke gøre det. Men det er helt okay at afprøve sine grænser lidt og evt få dem skubbet. Bliver det ved med at være noget han ikke sådan helt synes er fedt kan han jo sige fra. F.eks. var jeg egentlig ikke ret vil med anal-leg i starten. Synes det var lidt underligt at skulle lave noget op i numsen, og at det mest af alt føltes som om jeg var ved at lægge en ordenlig dej 
Men fordi det var noget der tændte min kæreste rigtig meget gik jeg med til at prøve det ind i mellem og endte faktisk med at blive ret glad for det. Så hvis du snakker med ham om det skal det nok mest være for at sige at du sætter pris på at han gerne vil gøre det, fordi det tænder dig, men at hvis han ikke har lyst til det/det ikke siger ham noget så er det helt i orden at sige fra

Jamen det er også det. Jeg kan godt lide at have "magten", men der er selvfølgelige tidspunkter, hvor jeg mangler at han giver lidt mere og ekstra "power", hvis du forstår  

Jeg ved ikke om det bare er mig der er mærkelig der, men hold op hvor jeg tror jeg ville have svært ved ikke at ligge der og bare skulle "tage imod", imens han sidder fuldt påklædt. Han har dog ikke noget imod det er omvendt, men det tænder også mig når f.eks sidder ovenpå ham, fuldt påklædt eller ved siden af, for den sagsskyld og pirrer/piner ham, og jeg virkelig kan se han nyder det og er ved at sprænges 

Hmm ja okay. Hvad er anal-leg?  - Må jo lige tage snakken med ham, også se hvad han siger 

Anmeld Citér

9. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har denne: 

http://www.sinful.dk/we-vibe-3-traadloes-og-fjernbetjent-par-vibrator

Den laver en del forskellige vibrationer. Den stimulerer både gpunkt og klitoris og så kan man bruge den under samleje så min mand mærker den også. Det er virkelig godt 

Okay, tak for ideen! Vil jeg helt sikkert lige få kigget nærmere på også få snakket med kæresten om det, hvis det er noget jeg lige føler for jeg tør prøve 

Anmeld Citér

9. april 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

http://www.sexshop.dk/you2toys-lady-love-vibrator

Denne har jeg... Den er ikke så stor, men den er min absolutte favorit og den kan ikke undværes 

den kan nå både det ene og andet, nem og handy at bruge af sig selv og hvis partneren vil lege lidt oral imens så er den ikke i vejen og så har den en fantastisk vibrator  god til nybegynder, men dælme også til en garvet 

så den vil jeg absolut anbefale... Så kan man jo altid supplere op med noget lidt større 

Okay 

Ej, hvor smart! 

Yep! Jamen den skal da helt sikkert også lige kigges nærmere på 

Anmeld Citér

9. april 2016

Skouboe

Tag hinanden i hånden og gå ind i en sexshop og kig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.