Vild med dans ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

otlitrom

Jeg hopper på "ud med Bsim"-vognen, og kører med "noam-vognen" i stedet.. Jeg har hverken kunne udstå Basim i x-faktor eller Vild med Dans... Noam er dog ret lækker.. Har siddet bag ham i et fly, og han blev flittigt tjekket ud

Knus Kitty, der bliver angrebet af 10 uger gammel kattekilling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Harfeletten

Rosa skriver:

Hvad sker der lige med comedy intermission?

JEG synes hånden på hjertet at Lasse Rimmer er megafræk!!! Han er så intelligent og har den FEDSTE humor!

Lasse Reimer, Rosa ?!
Er bare ikke enig nu .. Men skal vi snakke komikere , så bliver jeg nød til at råbe :  SIMON TALBOT!!!!!

Anmeld

25. september 2009

otlitrom

Rosa skriver:

Hvad sker der lige med comedy intermission?

JEG synes hånden på hjertet at Lasse Rimmer er megafræk!!! Han er så intelligent og har den FEDSTE humor!

Kan ikke tage ham seriøst, eller synes han er sjov, efter han stod for Jeopardy.... Sorry... Nu er han bare BLAH!!

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Harfeletten skriver:

Lasse Reimer, Rosa ?!
Er bare ikke enig nu .. Men skal vi snakke komikere , så bliver jeg nød til at råbe :  SIMON TALBOT!!!!!

Hahaha det er min fætter

Anmeld

25. september 2009

Moderator

kitty skriver:

Jeg hopper på "ud med Bsim"-vognen, og kører med "noam-vognen" i stedet.. Jeg har hverken kunne udstå Basim i x-faktor eller Vild med Dans... Noam er dog ret lækker.. Har siddet bag ham i et fly, og han blev flittigt tjekket ud

Knus Kitty, der bliver angrebet af 10 uger gammel kattekilling

Yesyes - du er helt rigtigt på den - men du flopper lidt på Lasse Rimmer - hvad var der galt med ham i Jeopardy? Han er da bare en intellektuel / lækker mand

Anmeld

25. september 2009

Harfeletten

Rosa skriver:

Hahaha det er min fætter

Ej, nej .. øh .. Det passer ikke vel ?

Jeg FORGUDER den mand .. HAN er sgu sødere end min kat!

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Harfeletten skriver:

Ej, nej .. øh .. Det passer ikke vel ?

Jeg FORGUDER den mand .. HAN er sgu sødere end min kat!

Haha jo det er skam rigtigt - han er egentlig min granfætter men han plejer at kalde mig kusine. Hans mor er min mors kusine   Vi legede som små (han er jo lidt yngre end mig) og hans mor kom med Vågn Op til mig hver anden weekend når jeg lå med tømmermænd   Han er nu også en lille frækkert, men ikke ligefrem en ladiesfriend før han blev stand up'er

Anmeld

25. september 2009

Harfeletten

Rosa skriver:

Haha jo det er skam rigtigt - han er egentlig min granfætter men han plejer at kalde mig kusine. Hans mor er min mors kusine   Vi legede som små (han er jo lidt yngre end mig) og hans mor kom med Vågn Op til mig hver anden weekend når jeg lå med tømmermænd   Han er nu også en lille frækkert, men ikke ligefrem en ladiesfriend før han blev stand up'er

'amen , WTF ?
Jeg er total tom for ord ..
 Jeg har ALTID sagt at jeg ikke skulle giftes med mindre Simon Talbot eller Mikkel Kessler stod foran min dør .. JESUS ! 

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Harfeletten skriver:

'amen , WTF ?
Jeg er total tom for ord ..
 Jeg har ALTID sagt at jeg ikke skulle giftes med mindre Simon Talbot eller Mikkel Kessler stod foran min dør .. JESUS ! 

Hehehe, tror nu ikke han er klar til at slå sig ned lige forløbig   Men sikke et sammentræf

Anmeld

25. september 2009

Moderator

HVEM TROR I DER RYGER HJEM????? Uhh det er spændende hva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.