Vild med dans ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

JEG EEEEEELSKER BASIM! er jeg virkelig den eneste?

Nej du er ikke den eneste Trine. Jeg ser ikke vild med dans... men Basim kan man da kun elske kan man ikke...
Århhh han er så sø'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Harfeletten skriver:

Jeg sidder også bare med det VILDE grineflip - Tror hele østjyllans kan høre mig

Og så skal jeg lige høre,hvorfor er det alle de søde, og smålækre fyre skal være bøsser ? 
(Eller ikke alle, for det er Rene Dif og "Johnny Deluxe" selvfølgelig ikke - Er de ?)

Jeg har lige åbnet vinduet på klem og man kan ikke høre dig i Århus C - HØJERE!!!

Anmeld

25. september 2009

Harfeletten

Tjuhl skriver:

MAHAHAHAHA!!!!

"Difskatter, kan du lige bukke dig en anelse, så jeg kan lægge min makeup?"

HAHAHAHA, for fanden det er humor sådan en fredag aften, piger 

Men hva ' så med Basim ? "Hans stemme er i overgang, hans hår er helt forkert, han går i det forkerte tøj ...."

Anmeld

25. september 2009

oo

TbCp skriver:

Nej du er ikke den eneste Trine. Jeg ser ikke vild med dans... men Basim kan man da kun elske kan man ikke...
Århhh han er så sø'

jaaaaaa! godt Tina, mand!

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Og for at svare på spørgsmålet - det er ikke bøsser - de er bare kønsmodne (i modsætning til Basim) og det står rimeligt højt på min liste over must-haves hos mænd... (Lige over "bor ikke hos mor" og "har afsluttet 9.klasse" - som Basim HELLER ikke kan være med på)

Anmeld

25. september 2009

oo

er pernille aalund med?! altså hende fra qtv??

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

er pernille aalund med?! altså hende fra qtv??

Yes yes - hun var på som nummer... hm... 2 tror jeg... Før Line Baum Danielsen som også er sej...

Anmeld

25. september 2009

oo

Rosa skriver:

Og for at svare på spørgsmålet - det er ikke bøsser - de er bare kønsmodne (i modsætning til Basim) og det står rimeligt højt på min liste over must-haves hos mænd... (Lige over "bor ikke hos mor" og "har afsluttet 10.klasse" - som Basim HELLER ikke kan være med på)

men Basim er med på listen over : unge mænd man kan opdrætte til privat sexslave i en skov på sydfyn - og så er hans forældre enormt kære! der er sgu ingen der kan binde et tørklæde som basims mor, det må I gi hende

Anmeld

25. september 2009

oo

Rosa skriver:

Yes yes - hun var på som nummer... hm... 2 tror jeg... Før Line Baum Danielsen som også er sej...

nåh hende gad jeg godt se, men line baun kan jeg ikke fordrage. overhovedet.

Anmeld

25. september 2009

Harfeletten

Rosa skriver:

Og for at svare på spørgsmålet - det er ikke bøsser - de er bare kønsmodne (i modsætning til Basim) og det står rimeligt højt på min liste over must-haves hos mænd... (Lige over "bor ikke hos mor" og "har afsluttet 10.klasse" - som Basim HELLER ikke kan være med på)

AVAVAVAV - Har fandme da helt ondt i maven af at grine nu !!    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.