Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tjuhl skriver:men Basim er med på listen over : unge mænd man kan opdrætte til privat sexslave i en skov på sydfyn - og så er hans forældre enormt kære! der er sgu ingen der kan binde et tørklæde som basims mor, det må I gi hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver:Hahahaha, tror sgu aldrig rigtig jeg tør besøge dig trine, ikke efter den kommentar... tænk hvad man kunne risikere at støde på derude i skoven
Rosa skriver:Yes yes - hun var på som nummer... hm... 2 tror jeg... Før Line Baum Danielsen som også er sej...
Ansemusen skriver:Åhh ja Basim, han skulle sgu være min kæreste, hvis jeg havde været 15 år gammel *griner* Han er en skøn dreng!
Rosa skriver:Og for at svare på spørgsmålet - det er ikke bøsser - de er bare kønsmodne (i modsætning til Basim) og det står rimeligt højt på min liste over must-haves hos mænd... (Lige over "bor ikke hos mor" og "har afsluttet 9.klasse" - som Basim HELLER ikke kan være med på)
Harfeletten skriver:Nej nej, søde Rosa ..Det er Pernille Højmark - Hende fra Taxa og "Sweethearts"
Tjuhl skriver: hurra!!! Basimgruppen vinder ind på noam gruppen...difgruppen har vist ikke rigtig en chance
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128