Vild med dans ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

men Basim er med på listen over : unge mænd man kan opdrætte til privat sexslave i en skov på sydfyn - og så er hans forældre enormt kære! der er sgu ingen der kan binde et tørklæde som basims mor, det må I gi hende

Hahahaha, tror sgu aldrig rigtig jeg tør besøge dig trine, ikke efter den kommentar... tænk hvad man kunne risikere at støde på derude i skoven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

oo

TbCp skriver:

Hahahaha, tror sgu aldrig rigtig jeg tør besøge dig trine, ikke efter den kommentar... tænk hvad man kunne risikere at støde på derude i skoven

ja..nej, man skal nok lige ringe i forvejen

Anmeld

25. september 2009

Harfeletten

Rosa skriver:

Yes yes - hun var på som nummer... hm... 2 tror jeg... Før Line Baum Danielsen som også er sej...

Nej nej, søde Rosa ..
Det er Pernille Højmark - Hende fra Taxa og "Sweethearts" 

Anmeld

25. september 2009

Ansemusen

Åhh ja Basim, han skulle sgu være min kæreste, hvis jeg havde været 15 år gammel *griner* Han er en skøn dreng!

Anmeld

25. september 2009

lonemus

Jeg ser Vild Med Dans - eeeeeeeeeeeelsker programmet

mit favorit par er: Michael Olesen og Lisa Lents. - Michael er bare for lækker

Lone

Anmeld

25. september 2009

oo

Ansemusen skriver:

Åhh ja Basim, han skulle sgu være min kæreste, hvis jeg havde været 15 år gammel *griner* Han er en skøn dreng!

hurra!!! Basimgruppen vinder ind på noam gruppen...difgruppen har vist ikke rigtig en chance

Anmeld

25. september 2009

Harfeletten

Rosa skriver:

Og for at svare på spørgsmålet - det er ikke bøsser - de er bare kønsmodne (i modsætning til Basim) og det står rimeligt højt på min liste over must-haves hos mænd... (Lige over "bor ikke hos mor" og "har afsluttet 9.klasse" - som Basim HELLER ikke kan være med på)

Rosa - Op med paraderne ..

Der er hele TRE Basim-elskede mod os nu .. ARGHHH !! 

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Harfeletten skriver:

Nej nej, søde Rosa ..
Det er Pernille Højmark - Hende fra Taxa og "Sweethearts" 

Arrrh dååååme Rosa!!!   Selvfølgelig er det da det!!!

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

hurra!!! Basimgruppen vinder ind på noam gruppen...difgruppen har vist ikke rigtig en chance

Nej Dif-gruppen var dødsdømt fra starten, med mindre man tænder på diskokugler med ego... Men bare vent - vi skal nok hente jer... Prøv bare at forestille dig Basim om 5-6 år når hans stemme går i overgang   Så er det slut med flødesangen!

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Hvad sker der lige med comedy intermission?

JEG synes hånden på hjertet at Lasse Rimmer er megafræk!!! Han er så intelligent og har den FEDSTE humor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.