Projekt lillebror/søster :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Bondepigen

Og hov forresten. Pøj pøj med det spændende projekt Julie!!!! Glæder mig til at få en god nyhed.

krydser i hvert fald for jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Hold da op,en overraskelse

Hvor super,duper spændende,glæder mig rigtig meget til at følge med,og til at se det lille vidunder om 1 år

Held og lykke,søde

Anmeld

25. september 2009

oo

Jules skriver:

jeg tror bestemt også jeg var en upser....

hehe, sjovt du sir det, selv var jeg mine forældres første upser, de var 19 år da de blev gravide med mig. Søren derimod var hans forældres sidste upser, de var i midten af fyrrerne da de fik ham. så vi er to der slet ikke skulle have været her

rigtig meget held og lykke med babyprojektet, forhåbentlig går det hurtigt

Anmeld

26. september 2009

JustAnotherName

Har da forresten glemt at fortælle jer at vi igen har fået bragt projekt lillebror/søster på banen....
Denne gang ikke af mig
Kristian syntes Viktor skal have en at passe på og lege med .... smiler.
Så jeg startede med foilnsyre 1 september ! Så pr. 1 jaunuar ryger beskyttelsen og så må vi se hvad der sker Håber det sker i første forsøg som sidst... Men selvfølgelig har jeg den lille grimme og skræmmende følelse af at noget går galt eller at det blir svært! Men det kan slet ikke tage den glæde fra mig som jeg føler når jeg tænker på at holde sådan et lille liv i mine arme

Ååårh, hvor er det stort. Jeg ønsker at det vil lykkes hurtigt, og gå nemt og godt. SELVFØLGELIG skal Viktor da have en lillebror eller lillesøster.
Det ville være SPILD ikke at lave flere børn, når nu I gør det så fantastisk 

Knus 

Anmeld

26. september 2009

TbCp

bondepigen skriver:

Min ældste bror er 59 og jeg er 33, og så er der 6 søskende mere imellem os, vi har det så fantastisk sammen allesammen. Vi bliver faktisk nogle gange kaldt for mafiaen pga. vores fantastiske sammenhold...men vi er dog ikke onde mod andre...

HIhihi hvor fedt... mafiaen

Anmeld

26. september 2009

NaFe

Jules skriver:

Har da forresten glemt at fortælle jer at vi igen har fået bragt projekt lillebror/søster på banen....
Denne gang ikke af mig
Kristian syntes Viktor skal have en at passe på og lege med .... smiler.
Så jeg startede med foilnsyre 1 september ! Så pr. 1 jaunuar ryger beskyttelsen og så må vi se hvad der sker Håber det sker i første forsøg som sidst... Men selvfølgelig har jeg den lille grimme og skræmmende følelse af at noget går galt eller at det blir svært! Men det kan slet ikke tage den glæde fra mig som jeg føler når jeg tænker på at holde sådan et lille liv i mine arme

Det lyder som  et rigtig dejligt porjekt i skal i gang med...håber i hvert fald a det kommer hurtigt til jer som i gerne vil have. Ja vis jeg havde en mand i mit liv, så var jeg også klar til a få et par unger mere, feluca er det bedste der sket i mit liv og giver så meget glæde til en....så helt sikkert hun skal have en masse søskende..smiler....

rigtig meget held og lykke med projekt baby...

knus natasja

Anmeld

26. september 2009

Jules

bondepigen skriver:

Og hov forresten. Pøj pøj med det spændende projekt Julie!!!! Glæder mig til at få en god nyhed.

krydser i hvert fald for jer!

Tusind tak søde

Anmeld

26. september 2009

Jules

Feluca09 skriver:

Det lyder som  et rigtig dejligt porjekt i skal i gang med...håber i hvert fald a det kommer hurtigt til jer som i gerne vil have. Ja vis jeg havde en mand i mit liv, så var jeg også klar til a få et par unger mere, feluca er det bedste der sket i mit liv og giver så meget glæde til en....så helt sikkert hun skal have en masse søskende..smiler....

rigtig meget held og lykke med projekt baby...

knus natasja

Glæder mig os bare til at komme igang Kan godt forstå du gerne vil have søskende til hende... Jeg er ihvertfald glad for at have mine

Anmeld

26. september 2009

Jules

JustAnotherName skriver:

Ååårh, hvor er det stort. Jeg ønsker at det vil lykkes hurtigt, og gå nemt og godt. SELVFØLGELIG skal Viktor da have en lillebror eller lillesøster.
Det ville være SPILD ikke at lave flere børn, når nu I gør det så fantastisk 

Knus 

Tusind tak søde

Anmeld

26. september 2009

Jules

Tjuhl skriver:

hehe, sjovt du sir det, selv var jeg mine forældres første upser, de var 19 år da de blev gravide med mig. Søren derimod var hans forældres sidste upser, de var i midten af fyrrerne da de fik ham. så vi er to der slet ikke skulle have været her

rigtig meget held og lykke med babyprojektet, forhåbentlig går det hurtigt

Hihi... Det kan jo ske

Ved du Tjuhl.... Jeg kunne godt vente noget tid hvis det betød i fik en bebs ud af det næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.