Projekt lillebror/søster :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
34 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Jules

Har da forresten glemt at fortælle jer at vi igen har fået bragt projekt lillebror/søster på banen....
Denne gang ikke af mig
Kristian syntes Viktor skal have en at passe på og lege med .... smiler.
Så jeg startede med foilnsyre 1 september ! Så pr. 1 jaunuar ryger beskyttelsen og så må vi se hvad der sker Håber det sker i første forsøg som sidst... Men selvfølgelig har jeg den lille grimme og skræmmende følelse af at noget går galt eller at det blir svært! Men det kan slet ikke tage den glæde fra mig som jeg føler når jeg tænker på at holde sådan et lille liv i mine arme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Vingummien

Jules skriver:

Har da forresten glemt at fortælle jer at vi igen har fået bragt projekt lillebror/søster på banen....
Denne gang ikke af mig
Så jeg startede med foilnsyre 1 september ! Så pr. 1 jaunuar ryger beskyttelsen og så må vi se hvad der sker Håber det sker i første forsøg som sidst... Men selvfølgelig har jeg den lille grimme og skræmmende følelse af at noget går galt eller at det blir svært! Men det kan slet ikke tage den glæde fra mig som jeg føler når jeg tænker på at holde sådan et lille liv i mine arme

Ih hvor spændende ja vi skulle også have været i gang, men jeg vil nu vente lidt har jeg besluttet mig for.

Men ej det er altså spændende. Håber det sker med det samme

Anmeld

25. september 2009

TbCp

Jules skriver:

Denne gang ikke af mig

Uha vildt vildt!

hvor bliver det spændende!!!
Krydser fingre for det lykkes for jer hurtigt!

Der er jeg slet ikke nået til endnu Tror faktisk at jeg pt er der hvor det er ok hvis Liva bliver enebarn....

Anmeld

25. september 2009

Jules

suanne85 skriver:

Ih hvor spændende ja vi skulle også have været i gang, men jeg vil nu vente lidt har jeg besluttet mig for.

Men ej det er altså spændende. Håber det sker med det samme

Det haster jo heller ikke I har jo massere af år i nu til at få børn Så vent bare til det er helt rigtigt

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Jules skriver:

Det haster jo heller ikke I har jo massere af år i nu til at få børn Så vent bare til det er helt rigtigt

Hehe prøv lige at få det til at lyde som om i selv er 40 år og gråhåret

Ja jeg vil nu nyde Emil lidt endnu

Anmeld

25. september 2009

Jules

TbCp skriver:

Uha vildt vildt!

hvor bliver det spændende!!!
Krydser fingre for det lykkes for jer hurtigt!

Der er jeg slet ikke nået til endnu Tror faktisk at jeg pt er der hvor det er ok hvis Liva bliver enebarn....

Tusind tak
Jeg har også tænkt over det... Men kunne slet ikke bære tanken om ikke at skulle alt det igennem igen....
Men jeg tror 2 er nok Har ville have 3... Og Kristian flere... Hehe

Anmeld

25. september 2009

Jules

suanne85 skriver:

Hehe prøv lige at få det til at lyde som om i selv er 40 år og gråhåret

Ja jeg vil nu nyde Emil lidt endnu

Haha... Jeg føler mig sårn... Eeeej Det føles bare rigtig nu

Anmeld

25. september 2009

TbCp

Jules skriver:

Tusind tak
Jeg har også tænkt over det... Men kunne slet ikke bære tanken om ikke at skulle alt det igennem igen....
Men jeg tror 2 er nok Har ville have 3... Og Kristian flere... Hehe

Hehe.
Jeg startede også med at ville have 3, så fik vi Liva så sagde jeg at 2 er nok... men nu er 1 måske nok, ved det ikke rigtig.
Håber lidt det vender, for vil jo gerne give Liva en søster/bror, men pt. står det absolut ikke øverst på "to-do-listen" herhjemme

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Jules skriver:

Haha... Jeg føler mig sårn... Eeeej Det føles bare rigtig nu

Så er det også bare med at komme i gang på lagnerne

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Hehe.
Jeg startede også med at ville have 3, så fik vi Liva så sagde jeg at 2 er nok... men nu er 1 måske nok, ved det ikke rigtig.
Håber lidt det vender, for vil jo gerne give Liva en søster/bror, men pt. står det absolut ikke øverst på "to-do-listen" herhjemme

2 år er jo heller ingen alder. Mellem mine brødre er der 3 år og mellem mig og den yngste bror er der 4 år. Og min mor siger faktisk at de 4 år var den bedste alderforskel syntes hun.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.