Projekt lillebror/søster :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

TbCp

suanne85 skriver:

2 år er jo heller ingen alder. Mellem mine brødre er der 3 år og mellem mig og den yngste bror er der 4 år. Og min mor siger faktisk at de 4 år var den bedste alderforskel syntes hun.

Vi har snakket om at hvis der skal komme en mere bliver det først om 3 år eller mere....
Det kan selvfølgelig ændre sig men under alle omstændigheder er det da heldigt nok at vi er enige om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Jules

suanne85 skriver:

2 år er jo heller ingen alder. Mellem mine brødre er der 3 år og mellem mig og den yngste bror er der 4 år. Og min mor siger faktisk at de 4 år var den bedste alderforskel syntes hun.

Der er 14 år mellem min storesøster og mig! Og 11 imellem mig og min storbror.

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Vi har snakket om at hvis der skal komme en mere bliver det først om 3 år eller mere....
Det kan selvfølgelig ændre sig men under alle omstændigheder er det da heldigt nok at vi er enige om det

Ja det er det bedste, det er vi nemlig ikke herhjemme

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Jules skriver:

Der er 14 år mellem min storesøster og mig! Og 11 imellem mig og min storbror.

Er en stor forskel syntes jeg. Men altså det er jo hver sine lyster osv. Men jeg syntes det er for længe imellem

Anmeld

25. september 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Er en stor forskel syntes jeg. Men altså det er jo hver sine lyster osv. Men jeg syntes det er for længe imellem

Min storesøster er 7 år ældren end mig og min lillebror er 16 år yngre end mig.
Det er på min mors side.

På min fars side var min lillesøster 9 år yngre end mig og min lillebror 12 år yngre.

Det har aldrig været noget problem med alderen i min familie

Min lillesøster var min bedste veninde. Min yngste lillebror kommer ofte på weekend og så nørder vi ellers bare computer. Min storesøster har to drenge, den ene et halvt år ældre end Liva så vi har også noget fælles og tidligere festede jeg meget med hende

Min veninde har en lillesøster som kun er 2 år yngre og de har intet sammen

Så tror ikke aldersforskellen har den store betydning, tror nærmere det kommer an på hvordan man svinger med hinanden.

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Det er på min mors side.

På min fars side var min lillesøster 9 år yngre end mig og min lillebror 12 år yngre.

Min lillesøster var min bedste veninde. Min yngste lillebror kommer ofte på weekend og så nørder vi ellers bare computer. Min storesøster har to drenge, den ene et halvt år ældre end Liva så vi har også noget fælles og tidligere festede jeg meget med hende

Så tror ikke aldersforskellen har den store betydning, tror nærmere det kommer an på hvordan man svinger med hinanden.

Ja det kan der være noget om. Og hvemm man kan sammen med kan godt ændre sig meget med årene.

Da jeg var yngre kunne jeg bedst med den ældste bror vi havde meget sammen og han holdte ting hemmeligt for vores forældre osv. Du ved by ture før man måtte osv hehe. Og den anden bror turde de ikke lade mig alene med, så meget hadede vi hinanden, de var bange for vi skulle gøre hinanden noget.

Nu kan jeg bedst med den yngste bror, den anden snakker jeg ikke sp meget med sådan til dagligt, sjovt det kan ændre sig sådan

Anmeld

25. september 2009

Mira0911

Jules skriver:

Har da forresten glemt at fortælle jer at vi igen har fået bragt projekt lillebror/søster på banen....
Denne gang ikke af mig
Kristian syntes Viktor skal have en at passe på og lege med .... smiler.
Så jeg startede med foilnsyre 1 september ! Så pr. 1 jaunuar ryger beskyttelsen og så må vi se hvad der sker Håber det sker i første forsøg som sidst... Men selvfølgelig har jeg den lille grimme og skræmmende følelse af at noget går galt eller at det blir svært! Men det kan slet ikke tage den glæde fra mig som jeg føler når jeg tænker på at holde sådan et lille liv i mine arme

Det bliver da rigtig spændende... Held og lykke med det... :O) 

Anmeld

25. september 2009

Karo

Hvor spændende

Det ville da være dejligt hvis det skete med det samme, men hvis ikke så går det jo nok alligevel. Men jeg kender alt til det med at være utolmodig, det er frygteligt.

Jeg vil uden tvivl krydse fingere for jer når vi når januar.

Anmeld

25. september 2009

Jules

suanne85 skriver:

jeg tror bestemt også jeg var en upser....

Anmeld

25. september 2009

Bondepigen

TbCp skriver:

Det er på min mors side.

Min ældste bror er 59 og jeg er 33, og så er der 6 søskende mere imellem os, vi har det så fantastisk sammen allesammen. Vi bliver faktisk nogle gange kaldt for mafiaen pga. vores fantastiske sammenhold...men vi er dog ikke onde mod andre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.