test hjælp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2016

Diosa85

Hvordan opdagede du det? Eller din kusine? 

Jeg opdagede det kun fordi jeg begyndte st få ondt i skeden, maven var oppustet og havde en øget appetit. Snakkede med en kollega der sagde hun havde det sådan da hun ventede sin søn og derfor valgte jeg at prøve og teste og den blev så positiv på 10 sekunder 

kan ikke huske hvordan min kusine opdagede det. Det er mange år siden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

Iby1210

nico3 skriver:

mit er helt frisk altså lyserødt og almindelig rødt blod. Og det er kun når jeg tørre mig efter toilet besøg, og en enkelt dråbe i bindet

Arh ved du hvad,jo mere jeg læser på int desto mere bliver jeg forvirret  skal til lægen i næste uge så må vi se.

Anmeld Citér

1. april 2016

nico3

Iby1210 skriver:

Arh ved du hvad,jo mere jeg læser på int desto mere bliver jeg forvirret  skal til lægen i næste uge så må vi se.

jeg tog en valmed test da jeg kom hjem for en time siden. Den var negativ, så jeg begyndte at ordne lidt andet. Nu har jeg så lige kigget og der er kommet en meget svag lilla streg. Jeg kan desværre ikke fange den på billede. Men den er der. Så er mega forvirret lige nu og meget i chok

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. april 2016

Iby1210

nico3 skriver:

jeg tog en valmed test da jeg kom hjem for en time siden. Den var negativ, så jeg begyndte at ordne lidt andet. Nu har jeg så lige kigget og der er kommet en meget svag lilla streg. Jeg kan desværre ikke fange den på billede. Men den er der. Så er mega forvirret lige nu og meget i chok

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.