test hjælp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2016

Diosa85

nico3 skriver:

sagen er den at jeg havde mens fra den 23/3 til den 28/3, med en masse pms og en god kraftig blødning. Men i begyndte jeg at pletbløde meget meget lidt, og tænkte så at jeg måske burde tage en g-test i dag. Den er fra i morges og inde for tiden. Jeg vil mene at der godt kunne være en anelse af lilla farve i og synes ikke at det minder om en almindelig skyggestreg.

den kan ses i strækt arm, det var bare svært at tage billeder af den.

men kan jeg godt være gravid, når jeg lige har haft en god kraftigt mens ????

er møg forvirret over det hele lige nu

Kan godt ane stregen og ja man kan godt være gravid selvom man har haft mens.

for er par år siden havde jeg mens som normalt da jeg opdagede graviditet i 11. uge

min kusine oplevede det også for mange år siden da hun havde normal mens og opdagede graviditet i 16. Uge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

nico3

Newgirl. skriver:

kan godt se stregen? men måske det en bio du har haft? har lige selv været igennem det. 

jamen jeg tog 3 g-test i dagene op til mens dukkede op og de var alle negative. så det undre mig lidt at der er kommet antydningen af en streg nr.2 nu 

Anmeld Citér

1. april 2016

Diosa85

nico3 skriver:

jamen jeg tog 3 g-test i dagene op til mens dukkede op og de var alle negative. så det undre mig lidt at der er kommet antydningen af en streg nr.2 nu 

Det er ikke unormalt. Kan være du ikk danner voldsomt hurtig hcg. 

Den graviditet jeg opdagede i 11. Uge fik jeg en abort. Men da jeg blev gravid med min søn der testede jeg mange gange efter udebleven mens og først næsten 14 dage over tid fik jeg en svag test. Folk er bare forskellige 

giv det nogen dage og prøve evt at test igen 

Anmeld Citér

1. april 2016

C_C

Jeg ringede engang til lægen fordi jeg havde fået menstruation udenfor min normale periode og jeg skulle ind og tjekkes om jeg var gravid, så det kan lade sig gøre  

Anmeld Citér

1. april 2016

Iby1210

C_C skriver:

Jeg ringede engang til lægen fordi jeg havde fået menstruation udenfor min normale periode og jeg skulle ind og tjekkes om jeg var gravid, så det kan lade sig gøre  

Hvad gik det ud på? 

Anmeld Citér

1. april 2016

Iby1210

nico3 skriver:

jeg forventede ikke at der ville komme en streg til, så er virkelig forvirret. men håber da at den bliver til noget 

der er kun en måde at finde ud af det på, og det er at du tager en test 

jeg  for os!

Har lige taget en fra apoteket og den er negativ 

Anmeld Citér

1. april 2016

Iby1210

Diosa85 skriver:

Det er ikke unormalt. Kan være du ikk danner voldsomt hurtig hcg. 

Den graviditet jeg opdagede i 11. Uge fik jeg en abort. Men da jeg blev gravid med min søn der testede jeg mange gange efter udebleven mens og først næsten 14 dage over tid fik jeg en svag test. Folk er bare forskellige 

giv det nogen dage og prøve evt at test igen 

Hvordan opdagede du det? Eller din kusine? 

Anmeld Citér

1. april 2016

nico3

Iby1210 skriver:

Har lige taget en fra apoteket og den er negativ 

øv altså ��

jeg er ikke kommet hjem endnu, så jeg går også bare og venter i spænding på at få et mere klart svar. Men pletbløder stadig i dag ��

Anmeld Citér

1. april 2016

Iby1210

nico3 skriver:

øv altså ��

jeg er ikke kommet hjem endnu, så jeg går også bare og venter i spænding på at få et mere klart svar. Men pletbløder stadig i dag ��

Også mig..men det mere som brun sovs  ikke frisk blod

Anmeld Citér

1. april 2016

nico3

Iby1210 skriver:

Også mig..men det mere som brun sovs  ikke frisk blod

mit er helt frisk altså lyserødt og almindelig rødt blod. Og det er kun når jeg tørre mig efter toilet besøg, og en enkelt dråbe i bindet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.