test hjælp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
23 svar
8 synes godt om
1. april 2016

nico3

sagen er den at jeg havde mens fra den 23/3 til den 28/3, med en masse pms og en god kraftig blødning. Men i begyndte jeg at pletbløde meget meget lidt, og tænkte så at jeg måske burde tage en g-test i dag. Den er fra i morges og inde for tiden. Jeg vil mene at der godt kunne være en anelse af lilla farve i og synes ikke at det minder om en almindelig skyggestreg.

den kan ses i strækt arm, det var bare svært at tage billeder af den.

men kan jeg godt være gravid, når jeg lige har haft en god kraftigt mens ????

er møg forvirret over det hele lige nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2016

rikke33n

Jeg kan intet se..Men ja man kan godt pletbløde lidt. Dog hvis det minder om alm. Mens. Er der meget lille chance for graviditet. 

Anmeld Citér

1. april 2016

nico3

rikke33n skriver:

Jeg kan intet se..Men ja man kan godt pletbløde lidt. Dog hvis det minder om alm. Mens. Er der meget lille chance for graviditet. 

jeg har jo lige haft mens, så troede ikke at der kunne være noget. Men den er også svær at tage billede af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. april 2016

Iby1210

nico3 skriver:

sagen er den at jeg havde mens fra den 23/3 til den 28/3, med en masse pms og en god kraftig blødning. Men i begyndte jeg at pletbløde meget meget lidt, og tænkte så at jeg måske burde tage en g-test i dag. Den er fra i morges og inde for tiden. Jeg vil mene at der godt kunne være en anelse af lilla farve i og synes ikke at det minder om en almindelig skyggestreg.

den kan ses i strækt arm, det var bare svært at tage billeder af den.

men kan jeg godt være gravid, når jeg lige har haft en god kraftigt mens ????

er møg forvirret over det hele lige nu

Hej jeg er i samme båd  fik mens d.24 og varede i 3 dage,var ikke kraftig. I går begyndte også pletblodning sådan lyserødt. Min læge sagde det kunne være graviditet. Hmm tør ikke teste  men jeg kan da godt se en streg hos dig

Anmeld Citér

1. april 2016

Ønsker en lille spire..

Jeg kan se nr. 2 streg på alle tre billeder! 

Anmeld Citér

1. april 2016

nico3

Iby1210 skriver:

Hej jeg er i samme båd  fik mens d.24 og varede i 3 dage,var ikke kraftig. I går begyndte også pletblodning sådan lyserødt. Min læge sagde det kunne være graviditet. Hmm tør ikke teste  men jeg kan da godt se en streg hos dig

jeg forventede ikke at der ville komme en streg til, så er virkelig forvirret. men håber da at den bliver til noget 

der er kun en måde at finde ud af det på, og det er at du tager en test 

jeg  for os!

Anmeld Citér

1. april 2016

nico3

har lige taget en til test i samme mærke og den giver også en ekstra skygge streg... så tror bare lige jeg prøver at købe en valmed nede i netto senere.. hvis valmed testen også giver en ekstra streg så må der være et eller andet 

Anmeld Citér

1. april 2016

Iby1210

nico3 skriver:

har lige taget en til test i samme mærke og den giver også en ekstra skygge streg... så tror bare lige jeg prøver at købe en valmed nede i netto senere.. hvis valmed testen også giver en ekstra streg så må der være et eller andet 

Send lige billedet måske er det ikke skyggestreg  og husk Update med den fra Netto  jeg køber også en senere,er på arbejde nu

Anmeld Citér

1. april 2016

VN

Jeg kan altså også godt se to streger på alle billederne  

giv endelig update! Krydser alle mine fingre

Anmeld Citér

1. april 2016

123.

kan godt se stregen? men måske det en bio du har haft? har lige selv været igennem det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.