Er det en skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2016

pb2017

Sommerblomst21 skriver:

Typisk altså  krydser fingre for det lykkedes uden bidro 

Haha ja!!  Men forventer ikke noget denne gang, da jeg ikke er 100% sikker på hvornår ÆL har været der (hvis den altså har været der), da jeg ikke havde testet fredag - og søndag var den svagere igen.. Så kan kun gå ud fra at den har været der lørdag aften/søndag  Men synes det er tidligt på CD 13, men min cyklus svinger også mellem 28-35 dage, så det kan nemt passe 

Hvordan går det med dig?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2016

Sommerblomst21

pb2016 skriver:

Haha ja!!  Men forventer ikke noget denne gang, da jeg ikke er 100% sikker på hvornår ÆL har været der (hvis den altså har været der), da jeg ikke havde testet fredag - og søndag var den svagere igen.. Så kan kun gå ud fra at den har været der lørdag aften/søndag  Men synes det er tidligt på CD 13, men min cyklus svinger også mellem 28-35 dage, så det kan nemt passe 

Hvordan går det med dig?? 

Det kan jeg godt se, så er det heller ikke nemt  vi regner med den er der i næste cyklus så  jeg har det rigtig fint, tak! Ingen kvalme endnu, kun ømme og hårde bryster, så det er lige til at holde ud. Men er også kun 4+3 i dag, så det kan stadig nå at komme  håber jeg snart får lidt flere symptomer 

Anmeld Citér

4. april 2016

pb2017

Sommerblomst21 skriver:

Det kan jeg godt se, så er det heller ikke nemt  vi regner med den er der i næste cyklus så  jeg har det rigtig fint, tak! Ingen kvalme endnu, kun ømme og hårde bryster, så det er lige til at holde ud. Men er også kun 4+3 i dag, så det kan stadig nå at komme  håber jeg snart får lidt flere symptomer 

Men vi havde sex fredag, lørdag og to gange søndag - og det var meget mere af lyst end "fordi-vi-skal", så håber da ÆL har været der  Jeg havde i hvert fald meget kraftige smerter i venstre side - især når jeg satte mig ned, gjorde det virkelig ondt! Hvis det ikke var pga en næsten positiv test, ville jeg have troet det var en cyste igen  Og smerterne forsvandt også i går formiddags  

Den øverste test er fra lørdag - den nederste fra i morges  Jeg tester nok ugen ud, hvis testen i morgen ikke er meget svagere! 

Hehe, kan jeg godt forstå  Så man kan MÆRKE man er gravid  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.