SUndskyld mit lange indlæg, og tak fordi du gider bruge tid på at læse det 
Jeg havde min menstruation fra tirsdag-søndag (tirsdag, onsdag og lidt torsdag var det både klumpet gammelt blod og frisk blod, torsdag-søndag bare pletblødning).. Jeg havde inden da flere teste med ultra svage streger (både indenfor og efter tid), så jeg var meget i tvivl inden min menstruation kom, om det var lykkedes denne gang - min menstruation var også en dag forsinket. Jeg har de sidste 14 dage haft det ret underligt - mere træt end normalt, kvalme, hovedpine og murren i underlivet (også nu efter menstruation) og derfor tog jeg en Valmed test i morges 
Jeg synes jeg kunne ane en meget svag streg inden for få minutter, men da jeg havde travlt og skulle på arbejde, kunne jeg ikke rigtig nå at få kigget ordentlig. Men nu da jeg er kommet hjem, er der kommet en tydelig streg frem, hvor jeg synes den er en anelse pink. Før i skyder mig ned, så er jeg godt klar over, at Valmed er rigtig slemme til at lave skyggestreger efter tid
Er godt klar over, at jeg med størst sandsynlighed ikke er gravid, jeg undrer mig bare lidt.
Mit spørgsmål er mere om der vil være farve i stregen, hvis det er en skyggestreg?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér