Er det en skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.128 visninger
22 svar
9 synes godt om
29. marts 2016

pb2017

SUndskyld mit lange indlæg, og tak fordi du gider bruge tid på at læse det

Jeg havde min menstruation fra tirsdag-søndag (tirsdag, onsdag og lidt torsdag var det både klumpet gammelt blod og frisk blod, torsdag-søndag bare pletblødning).. Jeg havde inden da flere teste med ultra svage streger (både indenfor og efter tid), så jeg var meget i tvivl inden min menstruation kom, om det var lykkedes denne gang - min menstruation var også en dag forsinket. Jeg har de sidste 14 dage haft det ret underligt - mere træt end normalt, kvalme, hovedpine og murren i underlivet (også nu efter menstruation) og derfor tog jeg en Valmed test i morges 

Jeg synes jeg kunne ane en meget svag streg inden for få minutter, men da jeg havde travlt og skulle på arbejde, kunne jeg ikke rigtig nå at få kigget ordentlig. Men nu da jeg er kommet hjem, er der kommet en tydelig streg frem, hvor jeg synes den er en anelse pink. Før i skyder mig ned, så er jeg godt klar over, at Valmed er rigtig slemme til at lave skyggestreger efter tid  Er godt klar over, at jeg med størst sandsynlighed ikke er gravid, jeg undrer mig bare lidt. 

Mit spørgsmål er mere om der vil være farve i stregen, hvis det er en skyggestreg? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

morseptember17

Jeg synes godt at jeg kan se farven i den

Anmeld Citér

29. marts 2016

ønskebarn_3

pb2016 skriver:

Jeg havde min menstruation fra tirsdag-søndag (tirsdag, onsdag og lidt torsdag var det både klumpet gammelt blod og frisk blod, torsdag-søndag bare pletblødning).. Jeg havde inden da flere teste med ultra svage streger (både indenfor og efter tid), så jeg var meget i tvivl inden min menstruation kom, om det var lykkedes denne gang - min menstruation var også en dag forsinket. Jeg har de sidste 14 dage haft det ret underligt - mere træt end normalt, kvalme, hovedpine og murren i underlivet (også nu efter menstruation) og derfor tog jeg en Valmed test i morges 

Jeg synes jeg kunne ane en meget svag streg inden for få minutter, men da jeg havde travlt og skulle på arbejde, kunne jeg ikke rigtig nå at få kigget ordentlig. Men nu da jeg er kommet hjem, er der kommet en tydelig streg frem, hvor jeg synes den er en anelse pink. Før i skyder mig ned, så er jeg godt klar over, at Valmed er rigtig slemme til at lave skyggestreger efter tid  Er godt klar over, at jeg med størst sandsynlighed ikke er gravid, jeg undrer mig bare lidt. 

Mit spørgsmål er mere om der vil være farve i stregen, hvis det er en skyggestreg? 

Tror også godt jeg kan se farve, ens øjne kan nogle gange se alt muligt 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Lisbeth1985

Jeg kan desværre ikke se noget:-(

Anmeld Citér

29. marts 2016

pb2017

Jeg synes det er okay tydeligt, at se farven i den i virkeligheden  Den er i hvert fald ikke hvid 

Anmeld Citér

29. marts 2016

ønskebarn_3

pb2016 skriver:

Jeg synes det er okay tydeligt, at se farven i den i virkeligheden  Den er i hvert fald ikke hvid 

Har du prøvet at teste med et andet mærke?

Anmeld Citér

29. marts 2016

pb2017

Lisbeth1985 skriver:

Jeg kan desværre ikke se noget:-(

Når jeg ser billedet på min computer, har jeg også svært ved at se stregen - men på min mobil er stregen meget tydeligere  Og i virkeligheden er jeg overhovedet ikke i tvivl om der er en streg. Så det kommer sikkert an på, om hvilken skærm du ser billedet på 

Anmeld Citér

29. marts 2016

pb2017

ønskebarn_3 skriver:

Har du prøvet at teste med et andet mærke?

Inden min "menstruation" testede jeg 6-7 gange - og fik en meget svag streg/skyggestreg hver gang (enten indenfor tid eller efter). Og det var på 3-4 forskellige slags teste  

Men havde kun lige en Valmed hjemme i morges, men tænker at prøve igen om et par dage.. Skal lige have bestilt nogle stripteste hjem  Og ellers må jeg prøve en Clearblue eller forbi lægen en tur 

Anmeld Citér

29. marts 2016

123.

pb2016 skriver:

vil mene det bare er en skyggestreg

Anmeld Citér

29. marts 2016

Sommerblomst21

Hej søde  jeg kan godt se en streg og ane farve i den som du også siger  ved ikke om du kan huske at jeg blev gravid her i februar, men fik desværre en abort, men har lige fundet ud af her for 3-4 dage siden at jeg nu allerede er gravid igen i første forsøg efter aborten  men mine teste lignede meget din de første par dage og begynder nu at blive tidligere for hver dag  er spændt på et høre flere opdateringer fra dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.