Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sommerblomst21 skriver: Hej søde jeg kan godt se en streg og ane farve i den som du også siger ved ikke om du kan huske at jeg blev gravid her i februar, men fik desværre en abort, men har lige fundet ud af her for 3-4 dage siden at jeg nu allerede er gravid igen i første forsøg efter aborten men mine teste lignede meget din de første par dage og begynder nu at blive tidligere for hver dag er spændt på et høre flere opdateringer fra dig
Hej søde jeg kan godt se en streg og ane farve i den som du også siger ved ikke om du kan huske at jeg blev gravid her i februar, men fik desværre en abort, men har lige fundet ud af her for 3-4 dage siden at jeg nu allerede er gravid igen i første forsøg efter aborten men mine teste lignede meget din de første par dage og begynder nu at blive tidligere for hver dag er spændt på et høre flere opdateringer fra dig
Sorry fik ikke lige det med at du først kunne tjekke så mange timer efter men ihvertfald, synes jeg du skal teste i morgen tidlig og hvis du har tid, så holde øje med den tiden ud krydser fingre for det er jeres tur!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, hvor jeg bare GLAD på dine vegne Jeg håber, at det lille væsen holder fast og bliver derinde
Jeg ved ikke hvad jeg skal tro - har jo egentlig haft min menstruation.. Har bare en fornemmelse og stadig symptomer på at jeg kan være gravid F.eks. havde jeg virkelig meget kvalme i går eftermiddag/aften, og fik desuden virkelig meget kvalme (og troede jeg skulle kaste op), da min kærestes bedstemor fortalte om deres fugl, som havde skidt ned af ryggen på hende (undskyld... ) - hvilket normalt ikke generer mig at høre om Og derudover var jeg i sidste uge ved at kaste op, da jeg skulle tømme opvasker, fordi jeg synes den STANK - men kæresten kunne ikke lugte det!
pb2016 skriver: Ej, hvor jeg bare GLAD på dine vegne Jeg håber, at det lille væsen holder fast og bliver derinde Jeg ved ikke hvad jeg skal tro - har jo egentlig haft min menstruation.. Har bare en fornemmelse og stadig symptomer på at jeg kan være gravid F.eks. havde jeg virkelig meget kvalme i går eftermiddag/aften, og fik desuden virkelig meget kvalme (og troede jeg skulle kaste op), da min kærestes bedstemor fortalte om deres fugl, som havde skidt ned af ryggen på hende (undskyld... ) - hvilket normalt ikke generer mig at høre om Og derudover var jeg i sidste uge ved at kaste op, da jeg skulle tømme opvasker, fordi jeg synes den STANK - men kæresten kunne ikke lugte det!
Tusind mange gange tak er også så glad!! Og føler mig virkelig heldigt over at det er sket så hurtigt efter! Hm ja altså umiddelbart lyder det jo som nogen af tegnene på graviditet. Kroppen kan bare snyde helt vildt, det har jeg ihvertfald oplevet. Ikke at jeg siger din krop gør det, for håber virkelig at du rent faktisk er gravid! har du skaffet dig nogen flere teste?
Sommerblomst21 skriver: Tusind mange gange tak er også så glad!! Og føler mig virkelig heldigt over at det er sket så hurtigt efter! Hm ja altså umiddelbart lyder det jo som nogen af tegnene på graviditet. Kroppen kan bare snyde helt vildt, det har jeg ihvertfald oplevet. Ikke at jeg siger din krop gør det, for håber virkelig at du rent faktisk er gravid! har du skaffet dig nogen flere teste?
Kan jeg også godt forstå
Jeg havde en egentlig droppet tanken om, at jeg kunne være gravid da jeg fik min menstruation - men jeg undrer mig over, at symptomerne fortsætter! Specielt kvalmen Og jeg har en del murren i underlivet i dag, hvilket jeg ikke plejer at have efter menstruation (ikke så tidligt, i hvert fald..)
Ja, har købt nogle i Lidl.. Tænker at tage en her i aften, og se hvad den siger
pb2016 skriver: Kan jeg også godt forstå Jeg havde en egentlig droppet tanken om, at jeg kunne være gravid da jeg fik min menstruation - men jeg undrer mig over, at symptomerne fortsætter! Specielt kvalmen Og jeg har en del murren i underlivet i dag, hvilket jeg ikke plejer at have efter menstruation (ikke så tidligt, i hvert fald..) Ja, har købt nogle i Lidl.. Tænker at tage en her i aften, og se hvad den siger
Uh spændende håber på en positiv opdatering fra dig
Sommerblomst21 skriver: Uh spændende håber på en positiv opdatering fra dig
Jeg prøver at vente så længe jeg kan - tissede sidst kl 18:30 ca Så burde egentlig vente til efter 22:30, men der er jeg gået i seng
Tog en negativ test i morges desværre, så må bare se tiden an
pb2016 skriver: Tog en negativ test i morges desværre, så må bare se tiden an
Har slet ikke lige set du har skrevet. Øv hvor træls er du startet op på bidro igen?
Sommerblomst21 skriver: Har slet ikke lige set du har skrevet. Øv hvor træls er du startet op på bidro igen?
Helt i orden
Nej, regnede først med at få ÆL midt på ugen, og kæresten er ikke hjemme mandag-fredag, så gemmer dem til næste gang Jeg fik så en næsten positiv test i går og har haft meget kraftige smerter i venstre side af underlivet i går aftes og i dag, så er ret sikker på ÆL er kommet tidligt denne gang (sidste gang cd 16 ca og denne gang cd 13) Så skulle have taget Bidro alligevel
pb2016 skriver: Helt i orden Nej, regnede først med at få ÆL midt på ugen, og kæresten er ikke hjemme mandag-fredag, så gemmer dem til næste gang Jeg fik så en næsten positiv test i går og har haft meget kraftige smerter i venstre side af underlivet i går aftes og i dag, så er ret sikker på ÆL er kommet tidligt denne gang (sidste gang cd 16 ca og denne gang cd 13) Så skulle have taget Bidro alligevel
Typisk altså krydser fingre for det lykkedes uden bidro
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128