ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Maise

Miriam skriver:

hej allesammen.
Jeg er helt ny herinde, så vil lige præsentere mig.
hedder Miriam Rachel. er 25 år og fra Herning i midtjylland. Jeg er halv amerikansk og halv dansk, men født og opvokset i Danmark. jeg har været gift med min mand Jesper på 31 i lidt over 7 år, og vi elsker stadig hinaden højt.
sammen har vi 4 dejlige børn. Christopher på 9 år. Mathilde på 6 år. Josephine på 3½ snart 4 år og Benjamin på 1½ snart 2 år. Og så er jeg gravid med vores 5. barn, som jeg venter den 10. oktober i år. vi kender ikke kønnet på det, og gjorde heller ikke ved de 4 første.
Håber at møde en masse søde mennesker herinde, har hørt godt om siden fra andre forums, som jeg ikke er i længere, så nu vil jeg prøve om denne side er bedre.
Knus fra Miriam

Hej Miriam.

Velkommen til. Er selv forholdsvis ny, har kun været her i små 6 måneder og er dagligt afhængigt af det. Jeg er 29 og er gravid med vores 1 barn, som vi har kæmpet for i næsten 2 år at få. er i uge 25 nu og er sat til 9 januar. Håber på at få nogle stykker flere
Håber du bliver glad for at bruge siden.
MVH Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Miriam

Rosa skriver:

Jeg er såmænd i 9.uge fra i morgen med den aller aller første   Så det er skam dødspændende!!! Og jeg er gravid med ALLE de symptomer jeg overhovedet kan bilde mig ind 

Det er skønt at få flere herind med erfaring så man kan spørge dumt af og til

Selvom bølgerne går lidt højt herinde af og til så er det i bund og grund en helt fantastisk dejlig side - jeg håber du falder godt til.

KH
Rosa

det er dejligt at høre. og jeg er vant til meget ustabile bølger hjemmefra, det SKAL man kunne leve med med fire børn, en femte på vej samt et stort legebarn

du spørger bare, skal svare så godt jeg kan

tillykke med graviditeten, det er en fantastisk tid du er igang med og går i møde. glæd dig allermest til du ligger med den lille i armene, det er i sandhed det største i livet

Anmeld

25. september 2009

Miriam

Maise skriver:

Hej Miriam.

Velkommen til. Er selv forholdsvis ny, har kun været her i små 6 måneder og er dagligt afhængigt af det. Jeg er 29 og er gravid med vores 1 barn, som vi har kæmpet for i næsten 2 år at få. er i uge 25 nu og er sat til 9 januar. Håber på at få nogle stykker flere
Håber du bliver glad for at bruge siden.
MVH Maise

tusind tak skal du ha :-)

stort tillykke med graviditeten, det er fantastisk at det endelig er lykkes for jer :-) håber de næste går lidt hurtigere ;-)

Anmeld

25. september 2009

Miriam

Nikitas mor skriver:

Velkommen.. er selv forholdsvis ny, men er allerede blevet afhængig..

Håber du falder godt til.. og kan finde lidt tid indimellem.. ;O)

Knuz fra Jane, der er mor til Nikita som bliver 7 mdr. om 66min.. hehe tror jeg kom lidt for tidligt op imorges og er blevet lidt overtræt når jeg nu tæller min..

Uhhh ha, ja, men de første 2-3 år er det ikke kun børnene der kan blive overtrætte, men også forældrene :-)

tillykke med hende om 66 min

Anmeld

25. september 2009

Maise

Miriam skriver:

tusind tak skal du ha :-)

stort tillykke med graviditeten, det er fantastisk at det endelig er lykkes for jer :-) håber de næste går lidt hurtigere ;-)

Jeg vidste ikke at jeg har en sygdom der hedder PCO før efter 1,5 år. da jeg fandt ud af det, begyndte jeg at træne helt vildt, tabe mig og spise en speciel pco kost og stoppede med at ryge. 3 måneder senere var jeg gravid, så ved jeg det til næste gang

Anmeld

25. september 2009

Miriam

Maise skriver:

Jeg vidste ikke at jeg har en sygdom der hedder PCO før efter 1,5 år. da jeg fandt ud af det, begyndte jeg at træne helt vildt, tabe mig og spise en speciel pco kost og stoppede med at ryge. 3 måneder senere var jeg gravid, så ved jeg det til næste gang

super flot at du sådan lagde dit liv om, og godt det gav pote

Anmeld

25. september 2009

Harfeletten

Velkommen til siden Miriam.

Jeg håber du bliver lige så glad for siden, som jeg er.
Det er rigtig hyggeligt herinde - Bølgerne kan godt gå lidt højt af og til, men det er jo hvad der følger med, når det er sådan en folk høns man diskuterer med ..
Men de er nogle dejlige høns, alle sammen 

Sikke dejligt med sådan en stor børneflok - Jeg kommer selv fra en søskende flok på 6 (hele og bonus søskende), og jeg ELSKER det ! 
Jeg selv hedder Mette, er 21 år gammel og er alenemor til Emil på 4 måneder.

Held og lykke med fødslen om ikke så længe , og hold os endelig opdateret

Stort velkomst knus til dig ! 

Anmeld

26. september 2009

bedsted

hvordan har du lavet et indlæg undskyld jeg spør på dit indlæg

Anmeld

26. september 2009

Vingummien

Miriam skriver:

hej allesammen.
Jeg er helt ny herinde, så vil lige præsentere mig.
hedder Miriam Rachel. er 25 år og fra Herning i midtjylland. Jeg er halv amerikansk og halv dansk, men født og opvokset i Danmark. jeg har været gift med min mand Jesper på 31 i lidt over 7 år, og vi elsker stadig hinaden højt.
sammen har vi 4 dejlige børn. Christopher på 9 år. Mathilde på 6 år. Josephine på 3½ snart 4 år og Benjamin på 1½ snart 2 år. Og så er jeg gravid med vores 5. barn, som jeg venter den 10. oktober i år. vi kender ikke kønnet på det, og gjorde heller ikke ved de 4 første.
Håber at møde en masse søde mennesker herinde, har hørt godt om siden fra andre forums, som jeg ikke er i længere, så nu vil jeg prøve om denne side er bedre.
Knus fra Miriam

Hej og velkommen til.

Håber du bliver glad for at være herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.