ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Miriam

Misjelle skriver:

Velkommen til ... håber du kommer til at føle dig godt til rette .

Michelle

mange tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Miriam

livpultz skriver:

velkommen til

tak :-)

Anmeld

25. september 2009

oo

først og fremmest velkommen til

som barn af en stor søskendeflok er jeg glad for at høre, at "den slags" forældre stadig findes! det er simpelthen det BEDSTE at have en masse søskende og herhjemme ville huset også være fyldt af unger, hvis bare vi kunne finde ud af det der med sæd møder æg

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej mangemor

Velkommen til - hvor herligt med alle de unger du har! Glæder mig til at høre nogle guldkorn hjemmefra jer af

KH
Rosa

Anmeld

25. september 2009

Miriam

Tjuhl skriver:

først og fremmest velkommen til

som barn af en stor søskendeflok er jeg glad for at høre, at "den slags" forældre stadig findes! det er simpelthen det BEDSTE at have en masse søskende og herhjemme ville huset også være fyldt af unger, hvis bare vi kunne finde ud af det der med sæd møder æg

er ked af at høre I har problemer med at blive gravide, det har vi heldigvis ikke haft, som du nok kan regne ud. hvor længe har I prøvet? håber snart at de to parter finder sammen, så i kan få jer en dejlig børneflok også :-)

hvor mange søskende havde du?

Anmeld

25. september 2009

Miriam

Rosa skriver:

Hej mangemor

Velkommen til - hvor herligt med alle de unger du har! Glæder mig til at høre nogle guldkorn hjemmefra jer af

KH
Rosa

mangemor, det er jeg ikke blevet kaldt før :-)

tak skal du ha. ja det er skønt med børn. har du selv - og hvor mange?
der skal nok komme på guldkorn og det modsatte ;-)

Anmeld

25. september 2009

oo

Miriam skriver:

er ked af at høre I har problemer med at blive gravide, det har vi heldigvis ikke haft, som du nok kan regne ud. hvor længe har I prøvet? håber snart at de to parter finder sammen, så i kan få jer en dejlig børneflok også :-)

hvor mange søskende havde du?

vi har prøvet siden maj 2007 og været igennem 4 IUI forsøg, hvor jeg blev gravid udenfor livmoderen den ene gang (dovne æg!), jeg håber også snart det lykkes. sjovt nok vokser vores imaginære børneflok hele tiden på trods af forhindringerne vi startede på 2 og er oppe på 7 eller sådan noget nu (hvordan det så liiige skal lykkes, det fortæller historien ikke noget om )

vi er en søskendeflok på 4 og det er bare SÅ dejligt. der er altid en at ringe til og når man blir uvenner med den ene, er der en anden der kan gå imellem og løse tingene, så det aldrig helt går i hårdknude. og nåhjo, så er der jo MASSERE af kærlighed omkring een

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miriam skriver:

mangemor, det er jeg ikke blevet kaldt før :-)

tak skal du ha. ja det er skønt med børn. har du selv - og hvor mange?
der skal nok komme på guldkorn og det modsatte ;-)

Jeg er såmænd i 9.uge fra i morgen med den aller aller første   Så det er skam dødspændende!!! Og jeg er gravid med ALLE de symptomer jeg overhovedet kan bilde mig ind 

Det er skønt at få flere herind med erfaring så man kan spørge dumt af og til

Selvom bølgerne går lidt højt herinde af og til så er det i bund og grund en helt fantastisk dejlig side - jeg håber du falder godt til.

KH
Rosa

Anmeld

25. september 2009

Miriam

Tjuhl skriver:

vi har prøvet siden maj 2007 og været igennem 4 IUI forsøg, hvor jeg blev gravid udenfor livmoderen den ene gang (dovne æg!), jeg håber også snart det lykkes. sjovt nok vokser vores imaginære børneflok hele tiden på trods af forhindringerne vi startede på 2 og er oppe på 7 eller sådan noget nu (hvordan det så liiige skal lykkes, det fortæller historien ikke noget om )

vi er en søskendeflok på 4 og det er bare SÅ dejligt. der er altid en at ringe til og når man blir uvenner med den ene, er der en anden der kan gå imellem og løse tingene, så det aldrig helt går i hårdknude. og nåhjo, så er der jo MASSERE af kærlighed omkring een

det er lige præcis sådan jeg også tænker :-)

og skulle der ske noget med Jesper og jeg mens de stadig er børn eller unge, gud forbyde det, så har de jo i det mindste hinanden, og det er en dejlig trøst :-)

Anmeld

25. september 2009

N&J

Velkommen.. er selv forholdsvis ny, men er allerede blevet afhængig..

Håber du falder godt til.. og kan finde lidt tid indimellem.. ;O)

Knuz fra Jane, der er mor til Nikita som bliver 7 mdr. om 66min.. hehe tror jeg kom lidt for tidligt op imorges og er blevet lidt overtræt når jeg nu tæller min..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.