ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
48 svar
0 synes godt om
25. september 2009

Miriam

hej allesammen.
Jeg er helt ny herinde, så vil lige præsentere mig.
hedder Miriam Rachel. er 25 år og fra Herning i midtjylland. Jeg er halv amerikansk og halv dansk, men født og opvokset i Danmark. jeg har været gift med min mand Jesper på 31 i lidt over 7 år, og vi elsker stadig hinaden højt.
sammen har vi 4 dejlige børn. Christopher på 9 år. Mathilde på 6 år. Josephine på 3½ snart 4 år og Benjamin på 1½ snart 2 år. Og så er jeg gravid med vores 5. barn, som jeg venter den 10. oktober i år. vi kender ikke kønnet på det, og gjorde heller ikke ved de 4 første.
Håber at møde en masse søde mennesker herinde, har hørt godt om siden fra andre forums, som jeg ikke er i længere, så nu vil jeg prøve om denne side er bedre.
Knus fra Miriam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Mira0911

Miriam skriver:

hej allesammen.
Jeg er helt ny herinde, så vil lige præsentere mig.
hedder Miriam Rachel. er 25 år og fra Herning i midtjylland. Jeg er halv amerikansk og halv dansk, men født og opvokset i Danmark. jeg har været gift med min mand Jesper på 31 i lidt over 7 år, og vi elsker stadig hinaden højt.
sammen har vi 4 dejlige børn. Christopher på 9 år. Mathilde på 6 år. Josephine på 3½ snart 4 år og Benjamin på 1½ snart 2 år. Og så er jeg gravid med vores 5. barn, som jeg venter den 10. oktober i år. vi kender ikke kønnet på det, og gjorde heller ikke ved de 4 første.
Håber at møde en masse søde mennesker herinde, har hørt godt om siden fra andre forums, som jeg ikke er i længere, så nu vil jeg prøve om denne side er bedre.
Knus fra Miriam

Hejsa og velkommen til... Håber du bliver glad for at være her... :O)

Anmeld

25. september 2009

FrkT

Hej og velkommen til

Håber du bliver glad for at være her, jeg er i hvert fald!

Dejligt med en stor børneflok, vil selv gerne have en del

Anmeld

25. september 2009

Ni-ko-li-ne

hej og velkommen til :0)

hold op i har mange børn...., det må være dejligt :0)

Anmeld

25. september 2009

Becks

Dutte84 skriver:

Hejsa og velkommen til... Håber du bliver glad for at være her... :O)

Velkommen til.. Haaber du bliver glad for at vaere her

Anmeld

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
der skal lyde et stort velkommen herfra også!
Jeg håber du bliver rigtig glad for at være herinde... der er rigtig mange dejlige mennesker herinde, og hvis du ikke er bange for en god diskussion, skal du nok blive glad herinde

Knus Caroline 18+0 (1. barn)

Anmeld

25. september 2009

MaleneG

Hej, og velkommen hertil ..
Håber du bliver glad for at være herinde, som jeg

Anmeld

25. september 2009

tumle81

Jamen velkommen til denne dejlige side med både godt og skidt iblandt ;-)

Jeg er selv rigtig glad for siden, og læser med hver dag og kommer også selv med små indlæg indimellem...

Jeg er gift med Peter, som er far til vores dejlige børn.
Vi har Victoria på 5½ år og Valdemar på lidt over 2 år og så venter vi vores 3. og sidste barn om 5 ugers tid...

Dejligt med mange børn, men synes ikke mit bækken eller vores økonomi er til flere end 3 stk *s*

Knus Kathrina 35+3

Anmeld

25. september 2009

NaFe

Jamen hjertlig velkommen til siden...

Og hold da op med børn...det må dælme være dejligt, drømmer også om sådan en dejlig stor børneflok..

Håber du blvier glad for siden..

venligst natasja og feluca 8 mdr

Anmeld

25. september 2009

....

Jamen dog en dejlig stor børneflok  

Jeg er også helt ny her - så jeg håber også på, at denne side er noget for mig. Jeg er selv 28 år. Har lige fået min første datter for lidt over 3 måneder siden, så man må sige, at jeg er bagud i forhold til dig Kommer fra Ishøj, og nyder i øjeblikket bare min barsel i fulde drag.

Rigtig mange gange held og lykke med fødslen. Glæder mig til evt. at høre mere når vidunderet er kommet til verden

Hilsen Hedvig & Maya

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.