Gravid og bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Varme tanker til dig  

jeg mistede i uge 11 pga blodansamling (hæmatom)  jeg fik også at vide at der var ingenting de kunne gøre. I mit hjemland får man progesteron indsprøjtning og i 95 % af tilfælde stopper blodningen  men det gør man ikke her i Danmark. Jeg synes du skal søge om det uanset hvad/eller om blodstoppningsmedicin. 

Jeg håber virkelig det går godt for dig 

Tak. Og jeg beklager virkelig.. Nu ved jeg ikke hvad dit hjemland er Men jeg ved at de osse gør det i USA. Min svigermor bor der og hun kan slet ikke forstå jeg ikke har fået det allerede. Hun er læge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2016

Iby1210

Anonym skriver:

Tak. Og jeg beklager virkelig.. Nu ved jeg ikke hvad dit hjemland er Men jeg ved at de osse gør det i USA. Min svigermor bor der og hun kan slet ikke forstå jeg ikke har fået det allerede. Hun er læge 

Det er Bosnien.. Jeg ville i hvert fald søge om det hvis jeg var dig.. Det er syndt at du bloder så meget og måske mister hvis de ikke hjælper dig. Sig til dem at du vil alligevel prøve uanset hvad der sker. I de fleste tilfælde tømmer hæmatomet sig og forsvinder,men det kan også gå galt ( som det gik for mig) 

hold øje med klumper og stærke smerter,det er tegn på en begyndelse af abort!!! Jeg ønsker dig al lykke og hold mig endelig opdateret om hvordan det går med dig.. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Det er Bosnien.. Jeg ville i hvert fald søge om det hvis jeg var dig.. Det er syndt at du bloder så meget og måske mister hvis de ikke hjælper dig. Sig til dem at du vil alligevel prøve uanset hvad der sker. I de fleste tilfælde tømmer hæmatomet sig og forsvinder,men det kan også gå galt ( som det gik for mig) 

hold øje med klumper og stærke smerter,det er tegn på en begyndelse af abort!!! Jeg ønsker dig al lykke og hold mig endelig opdateret om hvordan det går med dig.. 

tak hvor er du sød. Det kan du tro jeg skal. Heldigvis er der ingen klumper  og smerterne er til at holde ud så vi håber og krydser 

Anmeld Citér

26. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg vil tro at du flere steder herhjemme vil blive behandlet som en såkaldt "truende abort" - du er over 12 uger og godt kan få lægelig behandling hvis de vurderer det hensigtsmæssigt/mener at de kan gøre noget for dig - ro og øjeblikkelig sygemelding vil i hvert fald være mit bedste bud nu indtil du har været ved læge...

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg vil tro at du flere steder herhjemme vil blive behandlet som en såkaldt "truende abort" - du er over 12 uger og godt kan få lægelig behandling hvis de vurderer det hensigtsmæssigt/mener at de kan gøre noget for dig - ro og øjeblikkelig sygemelding vil i hvert fald være mit bedste bud nu indtil du har været ved læge...

Det er osse det jeg helst vil. Men min læge vil ikke sygemelde mig hun mener at hvis jeg mister så mister jeg 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det er osse det jeg helst vil. Men min læge vil ikke sygemelde mig hun mener at hvis jeg mister så mister jeg 

Jeg blev sygemeldt af læge på det hospital hvor jeg var indlagt. Tal med en anden læge og få en dom vil sygemeldt dig. Du skal ikke lade dig affærdige... Og da slet ikke gå på arbejde. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg blev sygemeldt af læge på det hospital hvor jeg var indlagt. Tal med en anden læge og få en dom vil sygemeldt dig. Du skal ikke lade dig affærdige... Og da slet ikke gå på arbejde. 

Lader mig bestemt ikke affeje  

Det er derfor jeg tager til dk tirsdag 

Anmeld Citér

26. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det er da ærgerligt med lægen - men så er det da belejligt at du lige præcis i morgen bliver ramt af en grim influenza...

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Det er da ærgerligt med lægen - men så er det da belejligt at du lige præcis i morgen bliver ramt af en grim influenza...

Ja du siger noget!   

For på arbejde skal jeg ikke! 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym trådstarter

UPDATE 

Har i dag været til både praktiserende læge en en tur på riget for at blive scannet.

Baby har det perfekt i sin lille hule og er en lille pige

Vi har 3 drenge i forvejen så det blir noget af en forandring 

Blødningen skyldes at noget af moderkagen ligger over livmodertappen 

Tak for alt støtten piger.

Det varmer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.