Gravid og bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.199 visninger
33 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej

Har lige brug for et godt råd og muligvis nogle beroligende ord.

Det er sådan at jeg er gravid. 14 uger henne og jeg har blødt i Ca 2 uger nu.

For 14 dage siden blev jeg indlagt med styrt blødning af frisk blod samt voldsomme smerter og vi var sikker på babyen Ikke var i live mere. 

Torsdag i samme uge gentog det sig.

Jeg har blødt brunt siden og har moderate smerter

Lægerne på hospitalet siger at de ikke kan gøre mere for mig samt at jeg skal hvile mig. 

Samtidig siger den læge der skulle sygemelde mig fra job at det kan hun ikke mere end en uge og at hvis babyen dør så tidligt så er der jo ikke noget at gøre ved det 

Jeg bor ikke i Danmark men vi tager "hjem" på tirsdag og så tænkte jeg at opsøge en dansk læge/ hospital for det kan da ikke være rigtigt at de ikke kan/ vil gøre noget?!?!?

Jeg er sygesikringsdækket i Danmark for jeg betaler dansk skat så heldigvis er der ikke tale om privat (og dyr) løsning 

Kan osse lige tilføje at jeg har 3 fuldstændig problemfrie graviditeter bag mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Øv Tanker til dig. 

Hvad tænker du, at lægerne skal gøre? Du er jo ikke så langt henne, at man kan gøre noget for at redde barnet, hvis det skulle vise sig at være en begyndende abort. 

Den eneste løsning er nok at forsøge at hvile dig, og tage det roligt. Du kan ikke gøre så meget andet end at lade naturen gå sin gang, men du skal selvfølgelig følges når du nu bløder. 

Men man kan nok desværre ikke gøre så meget.

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Øv Tanker til dig. 

Hvad tænker du, at lægerne skal gøre? Du er jo ikke så langt henne, at man kan gøre noget for at redde barnet, hvis det skulle vise sig at være en begyndende abort. 

Den eneste løsning er nok at forsøge at hvile dig, og tage det roligt. Du kan ikke gøre så meget andet end at lade naturen gå sin gang, men du skal selvfølgelig følges når du nu bløder. 

Men man kan nok desværre ikke gøre så meget.

Tak for svar

Nej tænker heller Ikk der er meget mere at gøre end at slappe af.

Men jeg arbejder 40+ timer om ugen så det er sgu svært når lægen ikke vil sygemelde mig for mere end en uge 

Jeg er sygeplejerske og arbejder med psykisk syge :/

Anmeld Citér

26. marts 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Tak for svar

Nej tænker heller Ikk der er meget mere at gøre end at slappe af.

Men jeg arbejder 40+ timer om ugen så det er sgu svært når lægen ikke vil sygemelde mig for mere end en uge 

Jeg er sygeplejerske og arbejder med psykisk syge :/

Du kan vel sygemelde dig selv, og informere lægen om at du har sygemeldt dig? 

Hvilket land drejer det sig om? Hvis du er hjemme i DK på tirsdag, så er det vel ganske få dage det handler om?

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Du kan vel sygemelde dig selv, og informere lægen om at du har sygemeldt dig? 

Hvilket land drejer det sig om? Hvis du er hjemme i DK på tirsdag, så er det vel ganske få dage det handler om?

Ja tænker osse det. 

Jeg kan jeg bare ringe til en hvilken som helst læge eller?

Anmeld Citér

26. marts 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ja tænker osse det. 

Jeg kan jeg bare ringe til en hvilken som helst læge eller?

Har du et dansk sygesikringskort? Så ville jeg kontakte den læge som står på det. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Har du et dansk sygesikringskort? Så ville jeg kontakte den læge som står på det. 

Nej jeg har et blåt.  Der står ikke læge på

Anmeld Citér

26. marts 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Nej jeg har et blåt.  Der står ikke læge på

Har du tidligere haft en dansk læge?

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym

Jeg blev indlagt med styrtblødning i uge 14 og fik blødningsstoppende medicin. Blev sygemeldt i først   To uger og derefter resten af graviditeten. Kontrolskanninger hver 1,5 uge ca. De første dage med blødning var jeg indlagt og fik serveret mad. ... Skulle ikke bevæge mig

Anmeld Citér

26. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg blev indlagt med styrtblødning i uge 14 og fik blødningsstoppende medicin. Blev sygemeldt i først   To uger og derefter resten af graviditeten. Kontrolskanninger hver 1,5 uge ca. De første dage med blødning var jeg indlagt og fik serveret mad. ... Skulle ikke bevæge mig

Han er nu to år og der var tale om et hæmatom (blodansamling). Noget af moderkagen havde revet sig løs. Der var 50/50 sandsynlighed i starten for abort. Hvis det er det samme skal du sygemeldes og må ikke bære... Som i IKKE bære mere end max 3 kg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.