jeg kan ikke det mere, hvordan siger jeg stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2016

Doubleup

Anonym skriver:

jeg ved det, ved bare ikke om jeg skal starte med at pakke mine ting, da jeg ved han går amok.  - han har skrevet at hvis jeg sur når han kommer hjem, smadre han det hele... og self er jeg da sur over han igen har været sammen med den x der prøver at ødelægge vores forhold.    - men ja håber bare lidt at alt det med jeg tænker på hvem han sammen med, bare har gjort sådan min mens er udeblevet.  

Og hvad så hvis han smadre det hele? Han siger det kun fordi han vil have en reaktion fra dig, sig du bare: "Nå og hvad så?" pak dine ting når han er væk og skriv ham en kort og kontant note.

Overvej også igen om han er en du vil have barn sammen med, måske komme til at kæmpe med samvær om osv. specielt hvis han vil smadre det hele fordi du af egen frivillig vijle går fra ham. Det er alt sammen noget du skal overveje grundigt. :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2016

S.S.Robin

Puuha... Jeg håber du vælger den frie vej. Og hvis du er utryg ved at skulle pakke dine ting, er det så sådan at du evt kan have en far, onkel eller et par kammerater med i tilfælde af han går amok?? Tænker mere på din sikkerhed her. 

Og hvis du er gravid, og vælger at blive hos ham, så tillader jeg mig at spørge dig om det er den form for rollemodeller du ønsker at barnet skal vokse op med?? En der lader sig tryne, og en der er respektløs & ligeglad?? 

Det er hårdt sagt, det ved jeg godt.. men det er virkeligheden

Anmeld Citér

26. marts 2016

Kløver

Enig med de andre. Stop det nu. 

Skulle du være gravid så overvej det kraftigt især når han lyder voldelig ved at true, med at smadre det hele. 

Uanset så tænk over din fremtid og især hvorfor du prøver at skabe et barn sammen med ham, når han har sådan en opførsel, det er næppe nyt  

håber det bedste for dig 

Anmeld Citér

26. marts 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

som du kan læse vil jeg ikke have en abort, da jeg i forvejen har svært ved at få børn. 

Men nu handler det ikke om dig men om det barn du sætter i det kaos du beskriver. 

Hvad ved denne mand gør at du tænker "han bliver en fremragende far"? 

Hvis du går fra ham vil han stadig have ret til at se sit barn. Ønsker du det?

Hvad med det højst sandsynlige svære samarbejde i kommer til at have - skal barnet stå model til det?

Hvad hvis han ser barnet sporadisk og barnet aldrig kan regne med far dukker op - er det okay? 

Og trusler for at du ikke må føle som du gør - tænk hvis barnet også får at vide "du skal stoppe med at tude ellers smadre jeg alt"

Der er mange flere "hvad hvis" - så tænk dig nu godt om. Det handler ikke om dig. 

Anmeld Citér

26. marts 2016

lineog4

Jeg synes du skal handle ud fra du ikke var gravid, hvis ikke du står med en positiv test så er der stor sandsynlighed for du ikke er, og er du at det er så tidligt, så du dårligt ved om det udvikler sig. 

Derfor må fokus lige nu være på DIG? Og du skal afsted, væk fra et forhold der kører dig ned. Og bliver du så husk beskyttelse ved sex til forholdet er blevet godt (hvis det nogensinde kan ske). For en ting er du burde komme væk, men anden ting er I slet ikke må forsøge at bringe et barn ind i det forhold. 

Og skulle du så være gravid (jeg krydser virkelig fingre for du ikke er), så er det et nyt dilemma som skal tages stilling til på det tidspunkt, lige nu skal du kun tage stilling til dit forhold.

Anmeld Citér

26. marts 2016

MorDk

Du skal VÆK fra ham - jeg taler af erfaring!

Anmeld Citér

26. marts 2016

Mami

Puha den må være svær for dig. jeg skyder en masse tanker afsted og så må du korrigere mig eller igonere mig hvis jeg er helt galt på den. 

Min første tanke er du er meget forelsket i den her mand, og jeg gætter på han er en charmerende "good looking" fyr (ud fra alle de dame bekendtskaber) jeg gætter også på du sidder med en del skyld, en skyld over hans opførsel "hvis nu du ikke var så sur, eller havde sagt den der ting var han sikkert ikke taget over til exen" 

Min næste tanker er du prøver at finde en synder for hans opførsel, i det her tilfælde exen, det er nemmere at give 3 manden skylden end at indse man er håbløst forelsket i en nar. Men exen er ikke synderen det er manden, hvis manden virkelig ville jer, blokere han hendes nummer og holdt sig fra hende, men det gør han jo ikke, han ses med hende, er sammen med hende, har muligvis sex med hende. kan du se hvad det er? Det er 2 forhold han kører. han er charmerende og truende overfor dig, hvad er han så overfor hende? 

De søde ord og kærtegn han giver dig, giver han en anden kvinde samtidig og du hader hende fordi det er andet gør for ondt. 

jeg vil ikke råde dig til at pakke dine ting og skride, ej heller vil jeg råde dig til at blive. jeg vil sætte mig ned og stille mig selv følgende spørgsmål hvis jeg var i din situation: 

Hvad vil jeg med mit liv? (se bort fra manden og dit nuværende liv, tænk på dine drømme, håb og ambitioner) 

Hvordan er mit ideelle parforhold? (igen tænk ud af kassen, hvis du møder ham i fremtiden, eller ikke kender ham endnu på anden vis, hvis hvordan er det så, hvordan er i sammen, kærester og familie på, hvad bruger i weekenderne på, hvordan er hus fordelingen, hvor mange børn skal i have, år imellem, job deltid/fuldtid osv) 

Hvordan er min ideelle partner? (brug samme tankegang som overstående) 

til slut kigger du på de krav du har listet og matcher med hvad du har og der ligger dit svar. det kan være du finder mange ligheder og satser på det forhold du har, men så skal du og manden være indstillet på at arbejde sammen mod det, ligger fortiden bag jer, tilgive og få exer ud af jeres liv. er manden ikke villig til det, har du 2 muligheder acceptere tingene som de er og blive lykkelig under de præmissier eller pakke dine ting og gå 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.