jeg kan ikke det mere, hvordan siger jeg stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.018 visninger
26 svar
48 synes godt om
25. marts 2016

Anonym trådstarter

Min kærestes og mit forhold er så ustabil, han snakker hele tiden med hans x kæreste, eller en masse tilfældig piger.. han sletter endda bedskederne?.  Jeg elsker ham rigtigt højt, men jeg ved at gå sykisk ned, hver gang han tager afsted hjemme fra tænker jeg hele tiden er han mon sammen med hende, eller hende den anden?  han x er besat af ham, hun vil gøre alt for at få ham tilbage?. vi har ikke børn sammen endnu, men vi aner ikke om jeg er gravid ligenu før blodprøve i næste uge. og vil ikke sætte et barn til i det her forhold, vil heller ikke have en abort, da jeg har svært ved at blive gravid. hvad skal jeg gøre? hvordan skal jeg sige til ham at jeg ikke kan klare hans trang til andre og slet ikke hans x?.. - jeg er bestemt sikker på han har været i seng med hende op til flere gange igennem vores forhold, kan ikke bevise det for ham, har kun hørt det igennem en fælles veninde.     - han var forresten hans x kæreste urto konstant. men ja  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Min kærestes og mit forhold er så ustabil, han snakker hele tiden med hans x kæreste, eller en masse tilfældig piger.. han sletter endda bedskederne?.  Jeg elsker ham rigtigt højt, men jeg ved at gå sykisk ned, hver gang han tager afsted hjemme fra tænker jeg hele tiden er han mon sammen med hende, eller hende den anden?  han x er besat af ham, hun vil gøre alt for at få ham tilbage?. vi har ikke børn sammen endnu, men vi aner ikke om jeg er gravid ligenu før blodprøve i næste uge. og vil ikke sætte et barn til i det her forhold, vil heller ikke have en abort, da jeg har svært ved at blive gravid. hvad skal jeg gøre? hvordan skal jeg sige til ham at jeg ikke kan klare hans trang til andre og slet ikke hans x?.. - jeg er bestemt sikker på han har været i seng med hende op til flere gange igennem vores forhold, kan ikke bevise det for ham, har kun hørt det igennem en fælles veninde.     - han var forresten hans x kæreste urto konstant. men ja  

Gå fra ham, og hvis du er gravid, så skynd dig at få en abort. 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Gå fra ham, og hvis du er gravid, så skynd dig at få en abort. 

som du kan læse vil jeg ikke have en abort, da jeg i forvejen har svært ved at få børn. 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Du er nødt til at sparke dig selv kærligt bag i. Du fortjener meget bedre! Skynd dig væk. Det lyder til at forholdet er meget dårligt for dig. 

Mht. Evt. Graviditet. Så vil jeg vente og se, hvad resultatet viser og tage stilling til det der  

Anmeld Citér

25. marts 2016

Diosa85

Gå fra ham med det samme. Du nedværdiger dig selv ved at tillade at han er dig utro hele tiden og at han har behov for andre. Er du ikk mere værd ? Er selv gået fra en utro mand. Og selvom man elsker dem højt så elsk dig selv højere. 

Mht graviditet. Så må du tage stilling. Du siger du ikk vil sætte et barn ind i det her forhold, ej heller få en abort. Så der kun en mulighed tilbage. Gå og klar opgave. Det er pisse hårdt. Men er sikker på du kan 

Anmeld Citér

25. marts 2016

SarahW

Bare gå fra ham, hvis du føler du kan klare barnet alene så gør det. Men gå fra ham, jeg ville ikke spilde 1 sek mere på en som ikke respekterede mig. Det er svært men du vil blive lykkeligere senere hen. 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Anonym trådstarter

jeg ved det, ved bare ikke om jeg skal starte med at pakke mine ting, da jeg ved han går amok.  - han har skrevet at hvis jeg sur når han kommer hjem, smadre han det hele... og self er jeg da sur over han igen har været sammen med den x der prøver at ødelægge vores forhold.    - men ja håber bare lidt at alt det med jeg tænker på hvem han sammen med, bare har gjort sådan min mens er udeblevet.  

Anmeld Citér

25. marts 2016

God-mor

Skynd dig væk og hvis du er gravid så få barnet, når nu du har svært ved at blive gravid. Måske er det din eneste chance for at blive mor hvis du er gravid. Kan udemærket forstå du ikke ønsker abort. 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Babilooo

Jeg ville kigge i spejlet og spørge mig selv "hvad er jeg værd". Hvis det er at være med en som er utro, og konstant gør dig utryg mht andre piger og ex'en .. Så bliv. Ellers se at komme væk og overvej kraftig om du ved en graviditet ønsker at være knyttet til ham resten af livet. 

Og jeg er for øvrig 100 pct sikker på at du er mere værd.

Anmeld Citér

25. marts 2016

Diosa85

Anonym skriver:

jeg ved det, ved bare ikke om jeg skal starte med at pakke mine ting, da jeg ved han går amok.  - han har skrevet at hvis jeg sur når han kommer hjem, smadre han det hele... og self er jeg da sur over han igen har været sammen med den x der prøver at ødelægge vores forhold.    - men ja håber bare lidt at alt det med jeg tænker på hvem han sammen med, bare har gjort sådan min mens er udeblevet.  

Hvis han truer med at smadder det hele hvis du er sur. Så kom væk med det samme. Manden er jo tydeligvis ikke helt rask oven i knoppen. Kan du ikk tage til forældre eller en veninde eller sådan noget?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.