jeg kan ikke det mere, hvordan siger jeg stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2016

mortilnoahogmelina

Skynd dig væk ... 

Gerne i går frem for i morgen ... Han lyder ikke speciel rar ... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2016

Babilooo

Pak dine ting mens han ernuse og se at komme væk. Han er jo ikke værd at samle på overhoved. 

Anmeld Citér

25. marts 2016

lillespir26

Anonym skriver:

jeg ved det, ved bare ikke om jeg skal starte med at pakke mine ting, da jeg ved han går amok.  - han har skrevet at hvis jeg sur når han kommer hjem, smadre han det hele... og self er jeg da sur over han igen har været sammen med den x der prøver at ødelægge vores forhold.    - men ja håber bare lidt at alt det med jeg tænker på hvem han sammen med, bare har gjort sådan min mens er udeblevet.  

Bare det at han siger st han smadre alt hvis han kommer hjem burde give dig et klart svar på at du skal væk fra ham han lyder da farlig hvad ville det være for et hjem for eet barn at vokse op i med en fra der gentagende gange har været dig utro og er voldelig/ agressiv få din far eller nogle kammerater til at være der til at beskytte dig hvis han kommer hjem imens du pakker

Anmeld Citér

25. marts 2016

Sprit25

Nu får jeg nok hug. Men hvorfor fanden prøver du overhovedet at få barn med sådan en mand? Han er jo en taber! Og du skal komme væk fordi du er en vinder 

Anmeld Citér

25. marts 2016

Rauw

Hvis jeg var dig havde jeg selv smadret det hele, pakket tasken og var skredet uden at se mig tilbage. Sådan en taber skal sku ikke styre mit liv. Rejs dig op og gør noget. Ta ansvar og kom væk fra ham. 

Anmeld Citér

25. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Du skal stoppe al kommunikation med han øjeblikkeligt. Pakke en taske med det mest nødvendige, og tage et sted hen hvor han ikke kommer.

Læg evt. et kort brev om at du forlader ham og ikke ønsker at han kontakter dig. Sluk din telefon. Søg støtte hos familie, venner eller krisecenter. Du skal handle nu. Ikke i morgen.

Hvis du er gravid og ikke ønsker en abort må du tage konsekvenserne derfra. I skal uanset hvad ikke være kærester længere, og et barn skal ikke vokse op i jeres rodebutik af et forhold. Ud af vagten. Nu!

Anmeld Citér

25. marts 2016

Vivienne

Anonym skriver:

Min kærestes og mit forhold er så ustabil, han snakker hele tiden med hans x kæreste, eller en masse tilfældig piger.. han sletter endda bedskederne?.  Jeg elsker ham rigtigt højt, men jeg ved at gå sykisk ned, hver gang han tager afsted hjemme fra tænker jeg hele tiden er han mon sammen med hende, eller hende den anden?  han x er besat af ham, hun vil gøre alt for at få ham tilbage?. vi har ikke børn sammen endnu, men vi aner ikke om jeg er gravid ligenu før blodprøve i næste uge. og vil ikke sætte et barn til i det her forhold, vil heller ikke have en abort, da jeg har svært ved at blive gravid. hvad skal jeg gøre? hvordan skal jeg sige til ham at jeg ikke kan klare hans trang til andre og slet ikke hans x?.. - jeg er bestemt sikker på han har været i seng med hende op til flere gange igennem vores forhold, kan ikke bevise det for ham, har kun hørt det igennem en fælles veninde.     - han var forresten hans x kæreste urto konstant. men ja  

Hvis du læser dit eget indlæg en gang, så er der vel kun 1 råd du kan give dig selv? 

Anmeld Citér

25. marts 2016

modesty

Anonym skriver:

Min kærestes og mit forhold er så ustabil, han snakker hele tiden med hans x kæreste, eller en masse tilfældig piger.. han sletter endda bedskederne?.  Jeg elsker ham rigtigt højt, men jeg ved at gå sykisk ned, hver gang han tager afsted hjemme fra tænker jeg hele tiden er han mon sammen med hende, eller hende den anden?  han x er besat af ham, hun vil gøre alt for at få ham tilbage?. vi har ikke børn sammen endnu, men vi aner ikke om jeg er gravid ligenu før blodprøve i næste uge. og vil ikke sætte et barn til i det her forhold, vil heller ikke have en abort, da jeg har svært ved at blive gravid. hvad skal jeg gøre? hvordan skal jeg sige til ham at jeg ikke kan klare hans trang til andre og slet ikke hans x?.. - jeg er bestemt sikker på han har været i seng med hende op til flere gange igennem vores forhold, kan ikke bevise det for ham, har kun hørt det igennem en fælles veninde.     - han var forresten hans x kæreste urto konstant. men ja  

Hvor gammel er du og hvordan/hvorfor har du svært ved at blive gravid?

Anmeld Citér

25. marts 2016

Dorthe1986

svært ved at blive gravid eller ej, men synes du at det er en god idé at sætte et barn i verden med en der truer med at smadre det hele? Du vil for altid hænge på ham og hans sindssyge sider... og hvad med barnet?

Anmeld Citér

25. marts 2016

AMM00

Hvordan kan du være i tvivl om hvad du skal gøre?

du skal da væk fra ham. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.