sscm skriver:
Jeg tænkte nok det var netop derfor du reagere sådan.... Her er vi også sammenbragt, jeg har et barn fra tidligere og vi har et sammen.... Her vil jeg ganske enkelt ikke se eller hære der bliver gjort forskel.... Heller ikke fra svigerfamilieen mm... Vi er gift mm og vi er nu en familie... Godt sammenbragt, vi bruger tid sammen og alene.... Faktisk så bruger min mand tit tid med min datter fra tidligere...
Jeg kan godt forstå at man gerne vil have tid med sine børn, men jeg har den indstilling at vælger man at skabe en familie med en der har børn i forvejen mm så er man en samlet familie hele tiden... Og det er forkert for mig at man gør weekenden hellig når ens egen unger kommer og man kun har fokus på dem...Min svigerfamilie har ret svært ved ikke at gøre synlig forskel, hvilket har betyde at jeg ganske enkelt ikke har interesse i at være samme med dem....desværre....
Du beskriver min følelse og mit jeg i det du skriver der ..:
jeg har det på præcis sammen måde som dig ...
Jeg bliver enormt såret når jeg bare bliver betegnet som luft når hans børn kommer ...
Jeg ønsker at leve som en familie vi har begge valgt at gå ind i et forhold hvor der er børn på begge sider ,
desuden er han enorm svær at have en dialog med jeg vil virkelig gerne have afstemt nogen forventninger hver især vi har , men at snakke sammen er pludselig blevet en enormt svær ting for os .. Noget jeg har kæmpet med i årevis med børnene far , og jeg ønsker virkelig bare ikke gå ind i noget hvor snak ikke er muligt og hvor vi ikke sammen kan finde forventninger og gå på kompromis ..
Jeg føler mig meget overset her i forholdet for tiden men nævner jeg det drejer han der straks over på mig , straks over på det er mig som er problemet , og føler jeg mig som problemet gpr jeg i forsvar og siger fint sp tager jeg mine ting og smutter ... Dum handling fra min side jeg ved Det , men jeg hader at vliv beskyldt og ikke lyttet til ...
Men straks så er det mig som beskylder ham synes han er et dårligt menneske osv osv ...
Det synes jeg jo på ingen måde , jeg ønsker Jo virkelig at få et liv til at fungere med den mand her ...
Nu fik jeg alligevel fortalt nogen ting udover ...