Anonym skriver:
Jeg ved ikke Om det er en forglemmelse , det nægter jeg dog at tro på det er da den er købt enten i går eller i dag ...
Vi har ikke fælles økonomi eller nogen fælles kontoer ,så vi kan bestemt ikke se hvad hinanden laver...
Det er absolut ikke den endte ting nok derfor min reaktion er sådan her...
Hk ændre sig feks os 110% når HAns børn kommer på adr ...
Generelt fortæller han ikke rigtig noget medmindre jeg selv spøger ,jeg nægter at spæger om alt...
Der er mange ting , som i rigtig mange ting , vi er en sammenbragt familie som ikke har boede sammen særlig langtid ...
Jeg kan umuligt tro, du fortæller ham ALT - og du ville nok i virkeligheden helst have dig frabedt, at han rapporterede alt, hvad han foretog sig, til dig.
Jeg står stort set altid for at købe fødselsdagsgaver til ungerne, og i årenes løb kan det da let være smuttet for mig at fortælle min mand, at nu havde jeg købt gaven til x. Det vigtigste er da, at den er blevet købt, så fødselsdagsbarnet ikke bliver skuffet. Og i jeres tilfælde har han vel førhen været vant til selv at stå for det, så at han glemmer at sige det til dig kan jeg virkelig ikke se den store alvor i.
Har det noget med selve gaven at gøre? Ville du gerne have været taget med på råd, synes du, den er for dyr, eller hvad er det, der tricker dig?
Han er ikke den eneste mand i verden, der ikke er så meddelsom, i hvert fald.