Anonym skriver:
Jeg er glad for alle Jeres betragninger og for at I siger Jeres mening (uden omsvøb) 
Jeg vil lukke debatten her, da jeg desværre føler mig meget misforstået og dømt, uden at I kender mine bevæggrunde og min baggrund for at overveje denne mulighed. Jeg er godt klar over at det er mine sparsomme informationer der gør at I drager forhastede konklusioner omkring min alder, hvor længe jeg har overvejet det osv, men jeg har besluttet ikke at dele flere informationer på nettet i denne omgang . Det forhindrer Jer selvfølgelig I at svare udfra min specifikke situation, men det må jeg tage med 
Jeg vil tage Jeres meninger og ord op til overvejelse, og jeg har da også lært noget i dag. Jeg troede ikke faren var tvunget til at betale hvis moren frasiger ham ethvert ansvar, så det er selvfølgelig noget jeg og den pågældende ven skal tale igennem
Tusind tak for alle Jeres svar. Jeg ønsker Jer alle en god weekend
Mvh Anonym
Det er det, at man skriver et eller andet her uden at oplyse noget som helst, så kan man ikke forvente, at man forstå din side. Og nogle andre gange synes jeg også, at hvis man ikke siger at man er enig med tråd starteren, så bliver nogle lidt skuffet. Men med det du har beskrivet, har de andre svaret på en pæn måde, synes jeg, uden at ville angrive dig.
God weekend til dig også! Og jeg håber, at du kommer til den rigtige beslutning!
Anmeld