jeg vil gerne høre jeres mening.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Anonym trådstarter

Jeg er glad for alle Jeres betragninger og for at I siger Jeres mening (uden omsvøb)

Jeg vil lukke debatten her, da jeg desværre føler mig meget misforstået og dømt, uden at I kender mine bevæggrunde og min baggrund for at overveje denne mulighed. Jeg er godt klar over at det er mine sparsomme informationer der gør at I drager forhastede konklusioner omkring min alder, hvor længe jeg har overvejet det osv, men jeg har besluttet ikke at dele flere informationer på nettet i denne omgang. Det forhindrer Jer selvfølgelig I at svare udfra min specifikke situation, men det må jeg tage med

Jeg vil tage Jeres meninger og ord op til overvejelse, og jeg har da også lært noget i dag. Jeg troede ikke faren var tvunget til at betale hvis moren frasiger ham ethvert ansvar, så det er selvfølgelig noget jeg og den pågældende ven skal tale igennem

Tusind tak for alle Jeres svar. Jeg ønsker Jer alle en god weekend

Mvh Anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Cris

Anonym skriver:

Jeg er glad for alle Jeres betragninger og for at I siger Jeres mening (uden omsvøb)

Jeg vil lukke debatten her, da jeg desværre føler mig meget misforstået og dømt, uden at I kender mine bevæggrunde og min baggrund for at overveje denne mulighed. Jeg er godt klar over at det er mine sparsomme informationer der gør at I drager forhastede konklusioner omkring min alder, hvor længe jeg har overvejet det osv, men jeg har besluttet ikke at dele flere informationer på nettet i denne omgang . Det forhindrer Jer selvfølgelig I at svare udfra min specifikke situation, men det må jeg tage med

Jeg vil tage Jeres meninger og ord op til overvejelse, og jeg har da også lært noget i dag. Jeg troede ikke faren var tvunget til at betale hvis moren frasiger ham ethvert ansvar, så det er selvfølgelig noget jeg og den pågældende ven skal tale igennem

Tusind tak for alle Jeres svar. Jeg ønsker Jer alle en god weekend

Mvh Anonym

Det er det, at man skriver et eller andet her uden at oplyse noget som helst, så kan man ikke forvente, at man forstå din side. Og nogle andre gange synes jeg også, at hvis man ikke siger at man er enig med tråd starteren, så bliver nogle lidt skuffet. Men med det du har beskrivet, har de andre svaret på en pæn måde, synes jeg, uden at ville angrive dig.

God weekend til dig også! Og jeg håber, at du kommer til den rigtige beslutning!

Anmeld

25. september 2009

Barbamama

Jeg vil bare lige sige held og lykke uanset hvad du beslutter. Ved godt du har lukket debatten, men du har fået mange hårde ord med på vejen og vil lige sende dig et  Jeg kender en der har valgt at stå alene med det og jeg har efter jeg selv har fået et barn fået mere og mere respekt for hende, for personligt ville jeg slet ikke have kunne klare det selv. Mens jeg var gravid var jeg meget dårlig og træt og derfor lavede min kæreste mad, handlede, gjorde rent og sørgede for mig. Jeg havde IKKE kunne klare det selv. Og efter jeg havde født var jeg bare så usikker og ked af det at jeg slet ikke ved hvad jeg skulle have gjort hvis ikke min kæreste var der. Så inden du beslutter dig for noget skal du tænke over om du evt har nogen der kan hjælpe dig. Venner eller familie. FOr det er sindssygt hårdt (også selvom man er 2) Og hvis du har haft en rigtig hård dag med den lille er der ikke en kæreste der kommer hjem fra arbejde og kan tage over. Det kan man godt have brug for. Men som jeg startede med at sige vil jeg ønske dig held og lykke uanset din beslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.